Nokian, ca si alte mari nume ce au avut fabrici in Rusia isi vor linge multi ani de aici incolo ranile. Deci de la o capacitate de 17 mil/an trebuie sa se multumeasca deocamdata cu 6 mil/an si asta undeva prin 2025. Pe fabrica aia ar lua ( teoretic, ca practic nu cred ca vor lua vreodata) 400 mil si pe asta trebuie sa dea 650 mil ( care probabil se vor transforma in 750 mil) - deci ca sa ajunga la capacitatea vechii fabrici o sa trebuiasca sa dea vreo 2 mld.!!!...hmmm...nu-s ce sa zic, ma intreb cat de "eco/green" era fabrica aia din Rusia ! Abia astept sa-i vad pe d-astia cu mari fabrici prin toata lumea cand or trebui sa plece si de prin China , oare tot asa o sa astepte pana in ceasul al 13-lea ?
Opel , Citroen , Fiat - 2 nume mari ale industriei auto europene de volum , depasite iata in vanzari de cenusareasa aceleiasi industrii. Ma intreb ce or zice acum , ce o fi prin birourile lor ? Oare or gandi ca e o anomalie sa faca parte din acelasi concern mamut cu nume stupid ? Ca nu e normal sa foloseasca aceeasi reteta la comun, asa peste noapte , in conditiile in care pana de curand erau marci cu viziuni total diferite ? Bineinteles, bosii stelari or sa o dea la intors, cum ca ei au fost loviti mai abitir decat altii de nu-s ce criza ...,iar intre timp o sa mai "absoarba" o marca probabil , ca sa ramana acolo in top la vanzari . Asta e tactica cam in toate industriile de bunuri de larg consum si care din pacate vad ca a fost preluata si in auto.
Display-ul este acolo , in spatele celor 3 ceasuri din mijlocul bordului. Doar ca apare prin rabatare cand vrei tu sau cand ai nevoie . Mi-as dori mai mult ca orice si eu o "minunatie" din asta, mai ales ca nu cred ca ar fi ceva chiar asa de scump de implementat. Un display media in mijlocul bordului este 90% din timp degeaba, nu face decat sa te bombardeze cu mesaje cretine gen "nu vrei sa te conectezi ?" , "cine este utilizatorul principal ?", etc. si sa iti distraga atentia . La altceva de la acest model nici nu imi permit sa visez si oricum nu m-as vedea in el nici de ar fi sa am disponibil atata banet , de fapt nu ma vad in nimic din clasa asta. Dar ca orice model de la Bentley ,ramane o "bijuterie" la care imi place oricand sa privesc , e mult mai digerabil decat un RR.
Ultimele comentarii
674 in total