@mip : ma bag si eu iar pe tema asta ,pai si cum o vezi tu ca nu inteleg , dai acum si un pret mai mare pe electrica si mai si platesti mai tarziu mai mult pe incarcare la electrice asa cum e de asteptat ? Daca tot ne asteptam sa creasca pretul foarte tare la incarcari ( si va fi sigur asa intr-un ritm foarte rapid ) nu e mai normal sa-ti iei electrica cand pretul o sa fie CEL MULT egal cu al celor termice ? Calculul tau este avantajos pt. cei care vor sa beneficieze acum de bonusurile mari dar care si fac cel putin 50 k km pe an , pe aici sunt destul de putini astia ,iar datorita retelei precare de statii de incarcare cei care ar face km astia nici prin cap nu le-ar trece sa treaca acum pe electrice. Pe mine unul de exemplu m-ar interesa banii pe care-i scot acuma din buzunar pe o electrica ,ca ce scot ulterior din buzunar pe combustibil (energie) e prea nesigur ca sa-mi bazez un calcul pe asta. Si oricum e altceva sa scoti un 10-20 euro in plus pe luna din buzunar decat cateva mii bune sau zeci de mii la achizitie, ca aia 10-20 euro ii dai oricum pe altceva daca nu pe combustibil/energie. Asa ca pe mine nu m-ar speria scenariul descris de tine mai sus asa de tare fiindca pretul la energie poate fi totusi reglementat mult mai usor de fiecare tara in parte ( si nu facut de cativa jucatori din lumea asta cum e cu pretul la titei) , ba din contra as prefera sa nu mai vad preturile astea aberante si pt. care, extrem de curios ,se intrec o gramada si pe aici sa le gasesca scuze - cum ca nu-s ce dezvoltari si investitii trebuie sa recupereze ,pai dezvoltari si investiii o sa tot fie vreo 50 ani de acum incolo ,tot mai multe ,in electrice !!! Nimic nu poate justifica aceste preturi in conditiile in care de pe masini dispar o droaie de subansamble costisitoare pana acum.
Drumuri bune sa ai si tu..
Latimea este exagerata din cauza acelor evazari/bosaje exagerate de deasupra pasajelor de roti mai ales la axa spate , nu conteaza daca oglinzile sunt sau nu pliate ca din spate latimea acestora depaseste cred linia oglinzilor ,cel putin mie asa imi pare din poze. Nu cred ca spatiul interior util e mai lat ,ca ar fi mentionat asta.
Legat de design eu sunt in continuare usor dezamagit de Logan pe care il "dedica" in continuare fortat catorva zone/tari si mai ales flotelor de taxi din aceste zone. Bineinteles ca arata ceva mai bine decat precedentul dar tot ramane freaky de la stalpul c in spate. Consider in continuare ca se poate integra mult mai frumos portbagujul ala mare acolo dar nu se vrea. Astept sa vad mcv-ul care sigur va arata mai bine. Sandero in schimb isi va continua povestea de succes cu reale sanse sa ajunga un hit daca preturile sunt tinute sub control. SS-ul poate "baga vastul" bine de tot in piata de crossovere cu motorizari/preturi bine gandite.
Ca si detalii, ma impresioneaza finisajul levierului cutiei manuale ,arata bine in sfarsit si in legatura evidenta cu butoanele climei .
@AM : "plafon panoramic" !!..pe bune ?...aia e o trapa cu sticla ! Plafonul panoramic inseamna altceva la ora asta. Si ce legatura au geamurile laterale ale Loganului cu "caracterul dinamic"?..poate vreti sa spuneti "look" dinamic.
Asta nu-i pt. noi . Cred ca pt. amici ca mip si zarne au facut testul asta . P-acilea e cam inutila hardughia asta . Mai e si uratel tare ,cireasa de pe tort fiind tableta aia zic eu. Ca performante jos palaria , dar tot nu le vad rostul, mai rau te confuzeaza ,ca aratarea nu-ti inspira nici macar un dram de sportivitate si de fapt chiar nu inteleg ce target de clienti urmareste aceasta duba cu scaune de piele ca semieleganta cu aere de megalomanie texana din trecut i-a disparut complet , acum nu are nici-o coerenta . Nu e prima data cand Ford pare clar desprins din alta lume ( bine..US si Canada sunt clar o alta lume) dar acum par bezmetici rau ,de vreo cativa ani incoace. Cred ca poza aia in care ne sugereaza ca te poti duce cu masina asta la un picnic sau o tura cu caiacele pe rau spune multe . Repet, vorbesc din postura de European si e o parere personala.
p.s : cu Bronco e total alta poveste , p-ala sper din tot sufletul sa-l vedem la treaba si pe AM si pe coclauri mioritice.
@mip : pai logic ar fi sa influenteze in mod substantial timpii de incarcare o asemenea crestere a puterii. Deci tu zici ca ei se refera la puterea statiilor pe care o vor putea suporta bateriile ? Hmm...pai imi pare cam exagerat asa, din cate stiu deja bateriile de Tesla se pot incarca cu 200 kw/h ,daca se mareste de 6 ori ...ce draci de statii ar fi alea ca deja sunt centrale la peste 1000 kw/h !!! Personal nu m-as simti prea confortabil sa stau prea aproape de asa ceva..! Drumuri bune sa ai si tu ..ca sunt lungi oricum pe acolo..!
"iar puterea de încărcare se va mări de 6 ori" - imi poate traduce cineva ce ar insemna asta exact ca si timpi de incarcare ? Ca daca cineva reuseste sa reduca timpii de incarcare proportional ,atunci da, jos palaria .As prefera oricand sa am 200-300 km autonomie dar sa incarc in 5 min decat sa am 1000 km dar sa incarc in 40 min.
Ultimele comentarii
674 in total