Eu nu stiu daca este o "caruta" dar chiar nu ma intereseaza acest model atata timp cat e fabricata in China sau oricare continent in afara de Europa. Daca marea electrificare se transforma in marea chinezificare asa cum sa-ntamplat cu electronicele cu ani in urma atunci eu spun pas . De la Renault la BMW vad ca asta e trendul . Pacat, suntem niste idioti daca acceptam sa mai si platim bonificatii pentru masini produse pe alte continente . Sa vii sa spui ca e un avantaj ca o sa le aduci mai repede in Europa daca le faci in China este o recunoastere a faptului ca suntem IDIOTI. Iar faptul ca jucaria in cauza ( ca Zoe arata a nava amiral pe langa asta) este gata de livrari undeva peste 1 an cred ca spune multe despre cate eforturi depune totusi Renault sa faca asta , eforturi ce trebuiau indreptate spre o linie de productie in Europa. Mie tot nu imi vine sa cred ca sindicalistii ii lasa sa faca asta . Dupa cat ajutor primeste Renault de la statul francez si UE ..! Imi vine sa vomit ! Sa fie sanatosi ..am zis ca nu o sa comentez dar nu ma pot abtine ,undeva in creierasul meu stupid inca mai aveam o farama de speranta ca o sa anunte o posibila productie macar in viitorul apropiat pe meleagurile noastre sau macar in Europa undeva. Stiu, multi o sa sara si o sa zica "globalizare bai mosule" , dar tre sa ai ceva pe memeaca sa nu vezi ca globalizare = chinezificare in zilele noastre, treaba asta nu are cum sa se termine cu ceva bun pentru noi !
P.S.: nu are legatura cu ce a scris Zarne mai sus, nu ne-am vorbit , el are ce are cu asiaticii in general am vazut , treaba lui -o avea el motivele lui , eu nu am nimic cu ei atata timp cat isi vand produsele lor ,gandite (sau copiate) de ei, pe barba lor, pe brandul lor, pe banii lor si fara sa stea cu mana intinsa sa ceara ajutor sa faca asta.
pai daca-i pui pretul corect si vezi ca-ncep sa mearga vanzarile normal ca te sucesti ! Mai iei si neste "vouchere eco" de la tata si...te pui pe treaba..toale noi, alea alea...
De ce se evita in a se oferi informatia cea mai importanta (pt. noi romanii) despre acest auto si anume ca va fi produs in China ? Toate informarile pe care le-am vazut pe toate canalele media omit sa prezinte acest aspect. Nu inteleg de ce ? Marea majoritate a celor ce au auzit despre Dacia Spring nu stiu acest aspect . Chiar aseara i-am spus unui amic intrebandu-l de ce e asa de extaziat de aceasta stire si a fost extrem de dezumflat raspunzand cu jumatate de gura un "aaa...pai si ce..e tot Dacia ..nu !!??" I-am raspuns " nu stiu..depinde ce inseamna Dacia pt. tine, pt. mine era mai ok daca se numea Renault Spring ". Poate cineva de la AM sau cei de la Renault ne lamuresc si pe noi , au cei de la Mioveni vreo legatura cu acest model sau nu ? Fiindca imi este foarte neclar de ce nu are sigla Renault atata timp cat este produs pe baza modelului electric deja comecializat/produs in China - Renault K-ZE. Multi ar putea sa interpreteze ca-i este rusine cu el in Europa !!!
@ACE : "Pretul in Romania este chiar O.K.!" - poate o fi pt. tine , poti detalia ? Ca te-ai exprimat de zici ca cine stie ce chilipir este . Vorbim de un VW ,o masina cu un target clar pt. patura medie a societatii din Europa si numai. Acest model in mod particular nu imi inspira nimic ,macar un detaliu sau ceva care sa ma duca cu gandul la o calitate peste medie , interiorul ala e la nivel de ..Skoda Scala sau Kamiq . Ce salariu/castig ar trebui sa aiba un roman ca sa-si permita o masina la acest pret ? Hai sa luam un salariu bunicel din marile orase , cat e ?...1000-1200 euro ?...pai ar putea sa plateasca vreo 10.000 euro avans si vreo 500 euro rata pe 5-6 ani ( luand in considerare RETINE- pretul masinii dupa bonusul de 10.000 euro= aprox.35.000 euro) ?. Pai despre ce draci vorbim p-acilea ? Nu va inteleg cum puteti inghiti cu atata extaz preturile astea aberante ale electricelor . Inteleg extazul electrificarii dar pana la un anumit punct , adica tu sa ramai in curu gol salivand in transa in timp ce ala iti spune nonsalant ca tre sa-si scoata pagubele si sa faca profit pe spatele tau ...!? Scuza-mi exprimarea ,nu e adresata la persoana !
@netam : buna asta , ti-as fi dat vreo 10 eco palme. Dar sa stii ca intr-adevar cehii stau incredibil de bine pe partea de bucsaraie comparativ cu francezii, italienii, coreenii, japonezii. Pe vremuri cand am avut parte de ceva frantuze invatasem pe de rost tot ansamblul articulatiilor ,mai ales la febletea noastra Renault ,iar relativ de curand m-am lamurit si cu coreencele si japonezele ,am condus unele aproape de noi iar articulatiile "se simt" (inca) la ani lumina fata de nemtoaice, nu vreau sa-mi inchipui cum sunt dupa ce se uzeaza. Asta-i adevarul ,nu vreau sa fiu partinitor in vreun fel. La baba mea ceha am inceput abia dupa 10 ani de folosinta sa-i mai schimb cate o bucsa si asta la insistentele mecanicilor nu ca as fi simtit eu ceva. In schimb , revenind la subiectul cu pricina , la mine ar putea cred sa foloseasca lejer aplicatia direct din habitaclu ca zici ca stau calare direct pe motor , a fost relativ zgomotoasa de la inceput dar acuma cred ca sa dus dreacu toata izolatia aia antifonica din compartimentul motor.
Ultimele comentarii
674 in total