Personal am avut asteptari usor mai mari de la comportamentul dinamic al acestor noi modele, daca tot se folosesc de noua platforma a lui Clio, dar din ce vad aici si din ce am vazut din testul lui BM cu Logan difuzat alaltaieri , nu pare. Desi atat BM cat si MM incearca sa ne convinga ca este totusi o diferenta semnificativa cred ca o usoara "exaltare" la un prim test e de luat in seama cand faci comparatie cu vechea generatie.De altfel imi pare exagerata nota primita aici la sectiunea "Tinuta de drum" tinind cont de ce anume scrie in cadrul ei . Pai daca modelul asta a luat 4 stele atunci ce nota dam la competitie care cam toata sta mai bine la acest capitol ?..le dam la toti 5 stele ?!
In rest , ce sa zic, e ok , sunt progrese evidente la toate capitolele ,iar diferenta de pret fata de vechea generatie este clar acoperita de acestea si de noi tehnologii/briz-brizuri aparute pe ea. Daca vechea generatie s-a vandut bine nu vad de ce aceasta sa nu o depaseasca chiar. Pt. clasa subcompacta "cocotata" e de departe cea mai buna oferta , altii pt. un "pachet cocotat" ca asta iti iau mult mai multi bani. Consumul este totusi o problema , este foarte mare pt. un model din aceasta clasa si cu asemenea performante, inca o data (daca mai era nevoie) se dovedeste ca downsizingul extrem + turbina este marele fiasco al industriei auto din ultimul deceniu , o mare manipulare ce acum se intoarce in capul producatorilor care sunt nevoiti sa arunce pe piata motorizari de toata jena din punct de vedere al performantelor, fiabilitatii, consumului ,doar pt. a rezista la limita legalitatii/reglementarilor.
Trebuie sa faca ceva cu sunetul daca vor sa aiba cat de cat succes cu aceste campionate de electrice. Eu am vazut ceva franturi de curse din Formula E si este groaznic de penibil sunetul scos de acele modele , imi inchipui ca nici astea nu vor fi departe chiar daca vorbim de turisme derivate din modelele de serie .
"Planurile guvernului prevăd de asemenea construcția unei noi centrale nucleare" - din pacate asta va fi solutia in viitorul nu prea indepartat la aceasta mega electrificare , pe plan global nu numai in UK, am mai spus-o pe aici. Centralele nucleare vor rasari ca ciupercile. Nu era de ajuns ca acuma toti incearca sa-si imbogateasca arsenalul de rachete , trebuia sa avem si noi tinte prioritare pt. astea..nu !? Ce-ti mai trebuie focoase nucleare ? La primul WW (si nu mai pare asa de neverosimil) va fi apocalipsa...! Suna cam dramatic..nu?..imi pare rau dar nu pot abtine cand citesc aberatiile astea ,e o exacerbare a unui scenariu negru din capul meu ..dar in orice caz nu as putea fi de acord vreodata cu solutia electrificarii nucleare pt. a combate poluarea !!!
Fabrica de la Craiova trebuie sa faca ceva in privinta calitatii de asamblare care este ...execrabila , ca si la Ecosport dealtfel. Masina asta are un potential incredibil, preturile nu sunt exagerate desi nici eu nu inteleg de ce sperie lumea cu acele preturi de lista ,fiindca la dealer ai surpriza sa dai de discounturi enorme asa cum mentionau si altii mai sus .Sunt destule detalii discutabile la masina asta, depinde de gusturile fiecaruia , dar toate se termina atunci cand intri in masina si vezi cum se misca consola centrala inpreuna cu cotiera de zici ca-i pusa la misto acolo, lufturi peste tot pe unde sunt aplicate materialele alea pe bord sau pe fetele de usa, plafonul care flambeaza incredibil de mult la cea mai mica atingere cu degetul, etc. Iti cam trece instant euforia/mandria ca-ti iei o masina fabricata la noi si te face sa te mai gandesti sau chiar sa te razgandesti
Ultimele comentarii
674 in total