@Moldovean : pai actualul logo nu te duce cu gandul decat la un singur lucru - un desfacator de capace, nu e nici-o gluma, e realitatea. Mie personal nu mi-a venit sa cred cu ani in urma cand au schimbat vechiul logo care era (si consider ca ar fi poate si acum) unul din cele mai reusite in industrie. In sfarsit , asta e stirea care ma bucura cel mai mult , ca o sa schimbe caricatura asta de logo , in rest , cam indraznet conceptul , mi-e teama ca nea' Alejandro e cam optimist iar Renault va taia mult din "viziunea" echipei pe care o conduce ,cu tot cu declaratiile pompoase ale noului boss -di Meo- cum ca nu stiu ce libertate pt. Dacia, etc..
@bogdanm : multumim pentru feedback, contam pe tine !
@inexo (sau grecu sau altii..) : sunt convins ca expresia "a da apa la moara" va este cunoscuta ! Voi gresiti de multe ori ! Si eu sper ca AM va reveni poate la vremurile cand se comenta la subiect de cele mai multe ori si fara bombardamente "fixistice" . Lasa..ca si tu ..ai momentele tale "stralucitoare" cand esti zgandarit ! Mie unul chiar imi e imposibil sa va inteleg "razboaiele" de p-aici . Sper sa aveti o zi buna..ca uite ..a iesit soarele pe la Bucuresti, au dat drumul si la caldura chiar..!
..or avea si ei macar sistemul audio dezvoltat/produs in-house !?...ori o fi tot BO , HK..etc !? Am mai spus-o in trecut, este foarte posibil ca multi constructori traditionali sa devina niste simpli carosieri ai gigantilor IT intr-un viitor nu foarte indepartat.
@AM : inca lucrati la layout ?..sper ca da !
"Deși păstrează forma generală a vechiului logo, literele au fost schimbate." - hmm...eu as zice exact invers , vad aceleasi litere dar sub o alta forma , tu nu vezi asa @BM ?
Apoi : "litera „M” face referire la platforma Ultium" - adica !? ..sa-nteleg ca (micul)gm nu mai vine de la General Motors ?
Pai nu au alternativa ,noile reglementari ce se pregatesc ii va forta pe toti sa renunte in maxim 10-15 ani. Ca e bine sau nu...depinde din ce parte privesti . Dar eu nu cred ca lumea si in special Europa este pregatita sa faca fata haosului economic ce va urma in industria auto. Imi e greu sa cred ca industriile conexe motorizarilor termice vor avea timp sa faca o reconversie. Daca te duci acum ca furnizor materie prima la un client din automotive si ii ceri un forecast asumat nu e in stare sa-ti dea nici macar pe urmatoarele 3 luni ,daramite pe tot anul sau anul urmator, lucruri care pana acum vreun an jumate erau sfinte si precise ca un ceas.
Ultimele comentarii
674 in total