@DS : nu am urmarit subiectul , dar exagerezi si probabil o stii ,suntem pe un site auto totusi, nu clasificam masinile dupa lungime. Puma este un suv de clasa mica si daca vrei ,o spune toata industria auto, nu eu . Este alegerea ta sa iti clasifici masinile dupa ce spune CE , dar iti spun (si de fapt sunt sigur ca stii) masinile nu se compara chiar asa dupa lungime si latime, sunt multe altele care deosebesc clasa mica de cea compacta. Deci ,ca sa revin, hai sa comparam Puma cu similarul ei de la Seat =Arona, ca altfel nu ar avea nici-o sansa in fata lui Ateca. Sper ca nu-i cu suparare..
@moq: cam ai dreptate daca te referi la exterior. Am fost si in showroom si am vazut-o deja si pe strazi (bineninteles nu vorbesc de N-line) si arata destul de ridicol , poate spatele o mai salveaza. Chiar si interiorul, vizual esti impresionat cand il vezi prima data si stii ca este un Tucson, dar la o privire mai atenta ...da senzatia de "spoiala", materialele nu sunt chiar ce trebuie , constructie /detalii nu de cea mai buna calitate .Am vazut si lufturi de vreo 3 mm la imbinari prin partea din spate si era clar de la matrita, ca era pe ambii stalpi. Dar ma rog, overall este o oferta corecta , ca nu mai gasesti 4x4 la 24k eur in zona aia.
@DS/Fanel : nu inteleg de ce comparati Ateca cu Puma ? Puma trebuie comparat cu Arona . Ateca este la compacte . Puma este subcompact chiar dar sta binisor la dimensiuni si spatiul interior , dar se poate si mai bine ( vezi Kamiq si altii). @DS - este o diferenta de calitate intre Puma si Ateca , dar te asigur ca in favoarea lui Ateca ,iar acele diferente de dimensiuni -la fel te asigur ca sunt perceptibile imediat ce vezi / te urci in masina. Dar per total , intr-adevar , daca nu ai nevoie de prea mult spatiu , Puma este o afacere chiar mult mai buna, este mult mai bine dotata incepand de la prima echipare ( Titanium) si are un pret foarte bun - eu acum ma uit la oferta pe care o am pe un Tianium + un pachet mic de optionale = 16.500 euro cu tot cu tva ( fara nici-o rabla sau nu stiu ce eco voucher). Dar bineinteles oferta este numai pt. "toti prostii de pe AM si din Romania in general" care sunt dispusi sa "asude" din greu coordonandu-si din cand in cand piciorul stang cu mana dreapta (intr-adevar e o miscare pe care nu chiar oricine o poate invata/face, iti trebuie ani de antrenamente si chiar poti dezvolta diverse boli sau chiar poti ramane deformat , ca o sa ai un picior si o mana mai dezvoltate ) , fiindca Puma nu e disponibila deocamdata cu automata.
@AM : apropo , trebuie sa mai induram mult jignirile retarde ale individului de mai sus (stie/stiti voi care) ?
Cred ca nu mai sunt platforme in adevaratul sens , imi e greu sa inteleg cum pe o platforma (CMF-B) de subcompacte se pot construi autovehicule de 4,6 m -asa cum este cazul acestui ..Xster (sper/presupun ca nu va ramane "Big" acolo). La dimensiunea asta e greu sa o incadrezi la compacte ,daramite la subcompacte. Este pana la urma totusi o performanta pt. Renault sa poata construi o masina de 4,6 m pe aceeasi platforma cu un..Sandero , dar oricat de 'modulara" ar fi platforma asta imi e greu sa cred ca Xste-ul asta se va "simti" vreodata in utilizare ca un suv adevarat de 4,6 m, robust .
Pai si cum se pozitioneaza fata de Kona !? Si ce inseamna entry level , ca nici Kona nu e vreun high level ! Imi pare ciudat sa ramana amindoua ,poate ca unul va fi doar electric ? Ma rog , avem chiar in curtea noastra exemplul Ford, asa ca nu e chiar atat de ciudat , doar ca pare extrem de exagerata totusi aceasta inflatie de suv-ulete !
Ultimele comentarii
674 in total