Nu, sunt...nici eu nu stiu , ca e prea multi ! "dezvoltat împreună cu cei de la Cyrus" - ok, si ...cine-i Cyrus ? Ar trebui sa fie potentialii clienti impresionati de numele asta ,e o referinta in industria auto ,sau...? Ca asa suna textul ! Recunosc ca am fost oarecum interesat si curios dupa primele poze sa vad ce si cum, dar cand am ajuns la tv-ul ala oripilant din bord ...Nu-i pt. mine , personal imi e greu sa inteleg cum poate sa iti placa asa ceva , sa stai cu un display de asemenea dimensiuni ce va fi ever plin de urme dezgustatoare si de praf si care pana la urma este de-a dreptul dizgratios dupa orice cutume/tendinte de design !
Ei las' ca-i scoate la liman omu' cu ursu' .Mai caraghios decat in ultima reclama la 500e rar mi-a fost dat sa-l vad pe DiCaprio..aaa.. ba nu ...in Gatsby a fost si mai . Italienii par de multe ori rupti rau de realitate, sau in alta epoca. Asta cu varianta cargo m-a lasat masca ! Eu as scoate o varianta d-aia cu 3 roti gen Piaggio ,aia-i mai lipseste din portofoliu lui 500.
Abia ce ma obisnuisem cu look-ul modelului actual. Vad ca se revine la un design din ce in ce mai cuminte dar totusi ramane cu tente as spune sportive si clar cu influente nord americane. Imi place ca se revine la ceva obiceiuri deja retro in zilele astea , adica suprafata vitrata mare , garda la sol mare (normala)... Mai cred si ca fanii Civic actuali o sa ridice grav din spranceana . Pe mine personal m-ar coafa tare , daca or mai fi ridicat umpic stacheta la constructie/finisaje interior (mai ales in zona spate si portbagaj) si ceva bucsaraie mai solida ( tot pe spate in special) atunci chiar m-ar convinge. Bine...,intai de toate ,sunt convins (???) ca or aduce si ei la zi sau la un nivel acceptabil sistemul ala multimedia .
Dar de ce "producatorii trebuie sa faca tot felul de sisteme de siguranta " ? Eu cred ca mai degraba sunt fortati de noi reglementari ce apar in urma presiunilor unor institutii ce gandesc idiot . Ce castiga producatorii , ca ei de fapt ar fi mai avantajati in urma oricarui eveniment ce implica dauna la masina. Oare nu cumva fac o caciula de bani de pe urma acestor sisteme de siguranta ? Crezi tu ca le pasa cu adevarat de ala care sta cu nasul in telefon sau de cei din jurul alora ? Au intrat toti intr-o hora tampa si aplica exact "cu sens invers" niste masuri de siguranta , adica aceste masuri de fapt ce o sa incurajeaze neatentia la volan. Nu mai departe de zilele trecute eu insumi m-am surprins incercand sa raspund la un email la care trebuia sa raspund urgent cu un simplu "confirm" incercand sa profit de eterna coada ce se face in trafic pe B-dul Unirii in apropiere de Biblioteca Nationala . In urmatoarele 2 secunde m-am oprit fix...la 5 cm de bara celui din fata ,de ne-am dat amandoi jos sa verificam daca nu cumva l-am atins. Imediat dupa asta ma gandeam ca ..uite dom'le ca ar fi bun si un sistem d-ala sa franeze automat la viteze mici. Dar, dupa o scurta cugetare, mi-am dat seama ca asta de fapt m-ar face sa citesc in continuare email-uri si sa raspund la ele stiindu-ma cumva la adapost daca as fi dotat cu asa ceva si ar fi doar un pas pana la obisnuinta de a face asta toata ziua la volan. Majoritatea acestor sisteme o sa aiba un efect de bumerang extrem de periculos care va trebui sa fie compensat de alte sisteme si tot asa...spre fericirea si propasirea producatorilor !
@Nicu : da, la fel, Scala 1,5 tsi (ce vine obligatoriu numai cu automata !!) . Nu a fost cea mai dorita , dar a bifat cele mai multe cerinte comune ale ambelor "parti".
Ultimele comentarii
674 in total