Se pare ca cei de la Opel s-au "simtit obligati" sa lanseze si ei un concept-tribut asa cum a facut Peugeot in urma cu putini ani cu e-Legend, vezi doamne tribut pt. 504. In realitate era o prefatare a lansarii noului logo . Sincer as fi preferat sa vad si la Opel o schimbare importanta la nivel de imagine de brand , ar cam fi timpul. Dar oricum , ceva vor ei sa vada din reactia publicului , nu cheltuiau ei o caruta de bani doar din melancolie pt. Manta. Sa fie oare motivul acea cutie manuala , hmm..m-as mira ! Ambele concepte superbe ca design , ambele readuc la lumina mult din formele vechilor modele invocate , la Opel as zice ca prea mult chiar . O sa vedem in cativa ani ce a vrut sa insemne asta .
In sfarsit o Fabia care nu arata rau deloc. Parerea mea e ca precedentele generatii au suferit tare la capitolul design exterior. E un mix de elemente imprumutate de la surorile/fratii mai mari atat la exterior cat si la interior. Nu vine cu nimic deosebit dar le potriveste binisor ,zic eu. In rest ,ramane cum am stabilit , o masinuta care pe langa constructia foarte solida si fiabilitatea de pana acuma a devenit si foarte practica la dimensiunile astea. Sunt curios daca o sa mai scoata varianta combi acum avand si Scala in oferta.
@@pipo : pe langa faptul ca ,intr-un mod total eronat, ii bagi pe toti in acceasi oala , rationamentul tau este unul gresit ,este gresit pt. tara noastra si vremurile astea , ca sa ne intelegem. Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni si nu am spus ca taxa ar fi prea mare , nu este, dar nu se face asa ceva peste noapte nici macar din motivul ca timp de zeci de ani nu s-a facut nimic in sensul asta, este total gresit . Nu inteleg, ce treaba ai tu cu omul ala ca-si foloseste masina o data pe saptamana, pe luna sau mai stiu eu la cat timp ? E pensionar , ce-ai vrea sa faca , sa se plimbe ca tampul cu masina ? Aaaa, poti foarte simplu sa-i triezi si sa-i decoperi pe cei care chiar nu o mai folosesc sau nu mai intentioneaza sa o foloseasca , impui sa prezinte RCA-ul si ITP-ul din ultimii 2-3 ani .Sunt foarte multi care folosesc masina , rar ,dar o folosesc , e dreptul lor si da, sunt multi care nu o folosesc iarna , e la fel dreptul lor , nu au unde sa se duca iarna , nici la tara , nici in concedii sau calatorii , de ce te miri ca nu au cauciucuri de iarna ? Pai ma intreb eu cateodata, care folosesc masina zilnic, pt. ce mama dreacu am dat banii pe cauciucuri de iarna , ca la ce ierni avem de vreo 5-10 ani ...Majoritatea s-au mutat acolo si si-au luat masina fara sa fie nevoiti sa se gandeasca la aceste aspecte , nu este vina lor si nu este corect sa piarda locul de parcare in favoarea unuia care vine acum si spune ca el poate plati si 1000 lei pe acel loc. Retine, eu vorbesc din postura unuia care ii trebuie un loc de parcare , dar in nici-un caz nu o sa ma duc acum sa-i iau locul de parcare unui vecin care nu si-l mai poate permite.
Va invit pe toti astia de considerati ridicol de mica taxa de parcare sa le explicati asta sutelor de mii de pensionari sau familii cu venituri modeste ce au totusi un automobil achizitionat cu multe eforturi de-a lungul unei intregi vieti, ca asa e normal , sa se scumpeasca aceasta taxa peste noapte de 10 ori. Deci o "aberatie perpetua" -asa cum o numesc actualii edili ( mandrii nevoie mare de ce au reusit ei acum) au rezolvat-o cu ce?...cu o aberanta crestere de 7-10 ori a tarifului peste noapte ! Va fi nenorocire, bataie in toata regula, pe multe locuri de parcare.
@AM : ati omis un detaliu foarte important si anume ca vine standard cu tractiune 4WD in toate variantele de echipare. Nu stiu daca e cu intentie dar e ciudat ca ati mentionat denumirea de mai multe ori fara sa includeti 4WD . Oricum, concluzie , si-au batut joc si de asta , era prea ieftin , a avut oferte si mult sub 25 k euro cu 4WD inclus . Acum din ce inteleg , nu mai este disponibil decat in aceasta varianta Phev .
Ultimele comentarii
674 in total