Ma asteptam la mare scandal pe tema design spate, numai eu vad stopurile alea transbordate de la Golf ? Mai rar am vazut asemenea copieri grotesti ale unor elemente de design asa de ...vizibile. Au dat-o in bara rau cu spatele in opinia mea ,au stricat tot ce castigasera cu design-ul fata original .Sunt curios de unde au scos cei 52 litrii in plus la portbagaj, sper ca doar latimea in plus e responsabila si nu au luat din spatiul spate -capitol unde abia ce recuperasera cu ultima generatie.
p.s. : pana cand aceleasi inevitabile discutii si fara sens cu mult prea bagatul in seama electrificat ? Mai avem vreo doua generatii de masini pana cand aceste discutii chiar isi vor avea vreun sens.
@UnAlex :interesanta info despre ampatamentul mai lung. Imi parea mie ca masina din imagini e prea lunga ,pt. gusturile mele bineinteles. Personal as prefera o varianta mai scurta , KIA Sportage deja s-a cam departat de ceea ce a reprezentat in trecut si anume un SUV compact polivalent de buget. Acum tot incearca sa vireze clar spre clasa medie si cu accente subpremium .Nu stiu sau mai degraba nu cred ca le va reusi.
Revenind strict la motorizari, eu personal nu recomand benzinarul 1.6 , cuplul este mult prea mic pt. un SUV de aceasta talie si KIA nu prea a stiut niciodata sa puna la roata cu adevarat toata herghelia aia de cai si Nm. Am avut ocazia sa conduc generatiile precedente si diferenta simtita la condus intre un 2.0 crdi de 185 cai/380-400 Nm si benzinarul 1.6 turbo mi-a parut nu doar mare ci chiar de netrecut cu vederea. Chiar daca pe hartie performantele arata usor mai bine poate pt. benzinar , in realitate diesel-ul este mult mai placut, sigur, relaxant si performant . Nu mai vorbesc in modul 4x4 .
@raduvlase : ce rost are sa comentam cand aceeasi persoana dealtfel scrie mai sus (4.07/11:26) ca va fi o piata libera dupa ce fosilele vor fi interzise !? Asta o data, iar apoi e ferm convins ca electricele se vor ieftini , de ce?...pai ca se vor produce mai multe ! Nu mai vreau sa dezvolt , dar revin si spun ca 50 de ani de aici incolo piata nu va putea acoperi cererea de electrice daca "fosilele" vor fi interzise - si atunci ?...de ce sa ieftineasca producatorii ? Dar e grele...astea cu "piata libera" !
Haida de !...nu suna rau deloc ! E un lucru nesperat de bun ca Dacia aduce astfel de oameni din lumea buna a designului auto. Ma gandesc ca o fi deja intrucatva responsabil si de conceptul Bigster ? Sa-l vedem la treaba, asteptam modele noi ,ca pt. asta presupun ca l-au adus.
Ultimele comentarii
674 in total