Nu inteleg, de ce hibridul e atat de slab in performante ? Tre sa ai ceva la memeaca sa-ti dea prin cap sa-ti iei un 4x4 de 140 Nm si sa mai si dai 26 k euro sau chiar 32 k eur in echiparea cea mai cea...! Chiar si cu discounturi mari nu ar fi prea atractiva oferta celor de la Toyota. Iar fara 4x4 , la fel, oferta nu pare deloc atractiva la prima vedere, desi sincer, nu prea stiu nimic despre cum se conduce motorul asta de 1,5 aspirat. Ca si design, ca mai toate japonezele , aspect de insecta razboinica...probabil mai toti designerii lor au fost/sunt fani manga si alte ciudatenii d-ale lor..!
Personal ma bucura aceasta veste. Am avut placerea sa conduc un Grande Punto pe la sfarsitul anilor 2000 timp de vreun an jumate si 70 mii de km la o firma unde lucram pe atunci. Am ramas extrem de placut impresionat de acea masinuta, contrar opiniei generale despre Fiat. Cred ca a fost singura masina cu care nu am avut nici macar cea mai mica problema, nici macar un bec ceva, doar revizii cu ulei si filtre. Era un 1,3 Multijet cu o dinamica foarte placuta la drum lung. In sfarsit , revenind, ce vreau sa spun este ca Marchione a luat la vremea aia o decizie foarte proasta ( si nu a fost singura) sa renunte la dezvoltarea segmentului B ,imi aduc aminte declaratiile lui -era concurenta prea mare !!- asta spunea bossul unei companii ce producea in mod traditional masini de talie mica. Imi doresc sa revad Punto pe strazi , va fi intotdeauna loc destul in Europa pt. segmetul B si poate/sper desenata tot de Giugiaro.
@ACE : banuiam eu ca la alea va ganditi ( nici macar la X4/GLC , ai sarit direct la X6/GLE ) , ce sa spun , e greu de comentat.. ! Pentru mine, bineinteles, nu o lua in nume de rau . Pentru cei care vad o masina doar ca pe acel obiect ce te duce din a in b - e ok , poti compara si cu Lambo Urus din partea mea !
@AM , ACE : mai exact care sunt competitorii aia care fac din Arkana un chilipir ? Care-i faza cu pretul , ce anume va pare "excelent" ? E un Renault, basca vadit construit cu arici la buzunar. In zona de 25 k euro sunt multe crossovere sau suv-uri compacte in fata carora Arkana nu are nici-o sansa cam la nici-un capitol. Trecand peste forma caroseriei ( dar care ramane un factor extrem de subiectiv) nu are nimic care sa ma faca sa spun ca e vreun chilipir. Poate capacitatea portbagajului sa atraga intrucatva atentia ( ar fi fost ok o poza-@AM ) dar si acolo raman sceptic , in ziua de astazi cifrele nu mai reflecta realitatea. Personal am 5-6 modele "la prima strigare" in minte din zona suv pe care le-as alege fara sa stau prea mult pe ganduri in defavoarea lui Arkana daca as avea 25 k euro si nu mi-as dori neaparat 4x4. Chiar si pe varul Qashqai cu toate ca imi displace total design-ul . Ma rog, ramane acuma sa vedem pretul real "la raft" , fara o politica agresiva cu discount-uri substantiale nu il vad prea bine ,bineinteles mai incolo putin, dupa ce trece primul val al entuziastilor/fanilor .
P.S : foarte neinspirata (cred eu) culoarea neagra pe acest model . Si care-i faza cu detaliile alea rosii , ar trebui sa inspire ceva ?
Lipseste el si Clio ,rival traditional ,daramite Sandero !
@AM : "puteri cuprinse între 95 și 110 cai putere" - pai vad ca este disponibil si 1.5 tsi/150 cai !
Ultimele comentarii
674 in total