Pretul de 22,4 keuro este pretul de pornire pt. versiunea termica in Germania , nu pt. cea electrica- care va fi disponibila din 2023. Ca sa fie clar, ca textul este usor confuz, mai ales daca citesti doar prima fraza.
Daca raportati procentele alea la titlul acestui articol se intelege ca 48% din masinile avariate sunt Lexus. Va dati seama cum ar suna asta in Europa !!?? Ar trebui sa explicati clar la ce se raporteaza acele procente , sunt procente din masinile ce apartin de marca respectiva, adica din 100 de Lexus au fost avariate 48. Ca altfel unii ar putea interpreta ca au fost avariate mai multe Subaru Forester decat BMW-uri seria 3. Oricum , relativ interesant studiul, mai ales ultimul tabel unde sunt prezente exclusiv tari din fostul bloc comunist est european si totusi Bulgaria lipseste de acolo surprinzator.
Hopa si cerberii electrificarii...bai baieti voi nu mai vedeti nimic din cauza voalului transformat in ura ce vi s-a asternut pe ochi ,nu mai sunteti in stare sa cititi si sa procesati corect nici macar un text simplu atata timp cat acesta NU ridica in slavi electricele . Nu am ce sa comentez la interpelari fara noima si injurii dar va dati seama cat de bolnav mintal poate sa fie arhitoleratul idiot al acestui site, daca el vede falusuri in levierul cutiei de viteze.
Omul vine si spune cu o sinceritate debordanta exact ce stiu/stim 90% din cei care mai aruncam o privire si o vorba pe acest site ,despre un auto electric. Chiar daca recunoaste ca este pasionat de tot ce este electric, nu are un "voal electric"peste ochi , nu se razboieste cu oricine care nu ridica in slavi electrica si stie clar care sunt limitarile momentului in ceea ce priveste o electrica. Se incadreaza perfect in categoria celor care chiar au ce sa faca cu o electrica - cei care isi permit sa detina una bucata casa/vila plus o a 2-a bucata masina . Pt. restul nu este momentul unei electrice in Romania, atata vreme bineinteles cat timp nu vrei ca aceasta sa-ti conditioneze si sa-ti schimbe stilul de viata- asa cum foarte bine e scris in incheierea articolului. Eu personal abia astept sa detin o electrica candva, dar imi este foarte clar ca nu o sa am posibilitatea asta (si nu ma refer doar la aspectul financiar) in urmatorii cel putin 10 ani.
P.S: @chiuloasa ..- pe bune !?..."90% din posesorii de masini din Bucuresti nu ies din Bucuresti cu masina" -!!?? Eu ies cel putin o data la 2 saptamani ( si vorbesc de plan personal/familial si nu de cel profesional) si nu cunosc pe nimeni din amicii/cunoscutii/rudele mele din Bucuresti care sa aiba masina si sa nu iasa frecvent din oras la sfarsit de saptamana sau in concedii/zile libere ...de unde dracu le scoateti bai nene ..dar ce Bucurestiul e oras de mormoni sau ce !?...juma de tara e impanzita de bucuresteni in weekend si tu vii si spui aberatia asta !!
Daca scoatem componenta "eco" din ecuatie, acest model reprezinta o involutie ca si automobil ,din toate punctele de vedere. Acel interior ,in mod special, e de nivelul anilor 2000 cel mult. Nu inteleg nici in ruptul capului de ce ar trebui un client sa faca atatea "sacrificii" doar fiindca vrea sa conduca un model electric, nu exista nici-o explicatie logica pt. costurile acestor automobile electrice. Toti dau vina pe baterii ,dar e clar ca nu aceasta este problema. Sunt simple experimente adresate naivilor deocamdata.
Ultimele comentarii
674 in total