Nu pot sa nu remarc ca pretul de baza al masinii asteia mini ( care cred ca-si merita totusi banii) este aprox al unui logan diesel aproape full; nu vrau sa fac reclama, dar cine mai zice ca loganu-i scump ? ( vb de pret de lista )
Ok, daca a avut asa relatie dificila de ce nu a plecat mai devreme. Poate ca a fost platit foarte bine. Degeaba se da acum cu c..u de pamant. Era clar pt toata lumea ca Vettel este favoritul echipei, din prima zi. Pilot german la echipa austriaca, mult mai tanar, iar imaginea lui Vettel se potriveste mai bine cu marketingul si publicul tinta RedBull. Oare daca echipa era australiana cine era favorizat?
Foarte adevarat comentariul lui Andi, bv
Referitor la masina mai bine renuntau la transmisia automata in locul uneia manuale si montau motorul de pe Korando de 2,0 175cp, si astfel cu consum mai mic si performante mai bune
Conceptul de baza de la care s-a plecat este Giugiaro Parcour, care la fel este un supercar si pt circuit si pt offroad, cu roti imense, garda reglabila, dar cu motor V10 Lamborghini, si cu un design parca mai frumos. NB Studioul Giugiaro apartine acum de VW.
Ultimele comentarii
16 in total