Interesant e faptul ca desi au avut strategii diferite cei doi piloti Force India au terminat pe pozitiile 7 si 8 la 3,5 secunde diferenta. Sutil cu doua iesirii la boxe ca si Kimi.
Dupa acelasi rationament cu speculatiile voastre (Alonso favorizat ca a intrat mai devreme la schimbul de pneuri) cel mai suparat ar trebui sa fie Vettel. Nu am vazut pe nimeni sa laude faptul ca tocmai prin intrarea la boxe a lui Alonso cu un tur mai repede decit Vettel/Massa a reusit sa-i depaseasca pe amandoi. Toata lumea spune ca Alonso a fost avantajat. Eu spun ca Alonso a avut de castigat. Dar nu ar fi fost de ajuns strategia daca pe acel tur 22 in care a intrat si Vettel nu ar fi obtinut o diferenta suficienta ca sa-l depaseasca.
Atentie la "micile detalii".
Cata patima ! Cata ura ! Pentru ce ?
Cei care dati cu noroi in modificarea strategiei lui Alonso la al doilea schimb de pneuri "ati uitat" sa amintiti ca prin modificarea strategiei l-a sarit si pe Vettel care era in fata lui Massa. Faptul ca a schimbat pneurile cu un tur mai devreme a fost castigatoare pentru Alonso (tur 21 Alonso - tur 22 Vettel). Daca schimba si Massa odata cu Vettel ramanea tot in spatele lui. Cei de la Ferrari au incercat sa prelungeasca stintul 2 al lui Massa. Nu le-a iesit (Massa a schimbat pneurile in turul 24). Ca se putea prelungi a demonstrat-o Kimi: primul schimb de pneuri in turul 9 al doilea in turul 34. Care ar fi fost rezultatul final daca putea si Massa sa faca asta ? Probabil castiga cursa.
Afirmatii de genul "daca il lasau pe Massa castiga cursa, il depasea pe Vettel ....." nu prea isi au rostul. Massa a stat in spatele monopostului RBR pilotat de Vettel 22 de ture din cele 58 al concursului. Nu a fost niciodata in postura sa-l depaseasa. Despre ce mai vorbim ?
Ultimele comentarii
588 in total