"Presa internaţională speculează că" ... care presa ? Si la ce bun sa speculezi tot felul de chestii ? Nu se mai pot face teste in timpul anului, pe monoposturi se pot pune updaturi doar in weekendurile cu curse ca sa le testezi pe circuit. Ca sa dezvolti un monopost ai nevoie de cat mai multi kilometrii parcursi. Nu ajuta la nimic ca unul din cei doi piloti sa nu fie competitiv.
Pe de alta parte Felipe e mult mia bun decit anul trecut. Marea lui problema e diferenta de ritm in cursa fata de colegul lui. Daca vrea ceva mai mult decit a termine in puncte Felipe trebuie sa fie mai bun si in ziua de duminica. S-a scos peste tot "marea" stire cu "Massa la invins de 4 ori consecutiv in calificari pe Alonso". Asa si ? Ce e cu asta? In toate cele patru cazuri Alonso era chiar dupa el. Diferentele au fost de sutimi, miimi. Ce relevanta are asta ?
Ferrari are nevoie de doi piloti care sa adune cat mai multe puncte. Doar asa pot emite pretentii reale la titlul la constructori.
Anul trecut sezonul a avut cu o cursa mai mult. Fernando a avut doua abandonuri si a terminat doar pe doi. Insa RBR aveau un monopost foarte bun. Acum dupa doua curse Alonso a bifat deja un abandon. Nu prea isi poate permite alte abandonuri. Imi place ca nu viseaza la clasarea pe prima pozitie, podium, adunam puncte si vedem ce mai e de facut. Politica pasilor marunti.
Pacat pentru incidentul din primul tur din Malayesia. Cu el pe circuit si cu un monopost "intreg" spectacolul era altul. Nici Massa nu cadea atat de mult in spate. Puteam sa vedem o cursa cu sase pretendenti la primul loc. Cine ar fi castigat ? Nimeni nu poate prevedea :)
Iar "declaratii ale consultantului RBR Helmut Marko" ? Cine pisici e individul si ce rost au aceste "declaratii". In afara de RBR mai e la vre-o echipa din F1 consultant care sa se ocupe de ce fac alti piloti sau alte echipe ?
Chestia cu ordinele de echipa e cu dus si intors. Tot ordin de echipa a fost si retragerea celor doua monoposturi McLaren inainte cu doua ture de a se incheia cursa. Puteau sa se opuna cei doi piloti ? Desigur doar ca in cazul lor interesele echipei au coincis cu interesele pilotilor. Intotdeauna au fost si vor exista ordine de echipa. Pilotii fac parte dintr-o echipa, echipa le pune la dispozitie monopost, mecanici, etc. Prin urmare ei trebuie sa urmareasca interesele "echipei".
In Mayaesia RBR a dat un ordin incorect (din punctul meu de vedere) cand le-a spus celor doi piloti sa pastreze ordinea si sa aduca monoposturile acasa. La Mercedes a fost si mai incorect. Din punctul de vedere al lui Nico. Insa Mercedes are propriile inerese. Poate au facut asta in comensatie cu greseala de a-i pune pea putin combustibil lui Lewis. O greseala o acoperim cu alta ...
Raiko tu cu cine te certi pe aici ?
ghita e bine mai tarziu decit ... niciodata. Deocamdata monoposturile Ferrari au aratat mult mia bine decit anul trecut. A trecut doar prima cursa dar cel putin un monopost a fost in stare sa depaseasca si sa tina in spatele lui fara probleme un monopost RBR. Celalalt i-a tinut de urat doar dar s-a putut tine dupa Vettel.
E bine ca in sfarsit isi refac tunelul de vant de la Maranello. Nu e deloc sigur ca vor avea mari probleme de adaptare la noul tunel de vant. E posibil dar nu si sigur. Hai sa vedem deocamdata sezonul 2013 cum se vor comporta monoposturile cu caluti :)
Ultimele comentarii
588 in total