Foarte interesanta si inspirata schimbarea de strategie in cazul lui Felipe. Singura problema e faptul ca e printre cei mai lenti si pe pneuri hard dintre primii sase piloti de pe grila de start. Massa 1:33.780 in Q3 iar Alonso 1:32.878/ Vettel 1:33.327/ Rosberg 1:33.364/ Hamilton 1:33.498/ di Resta 1:33.762. Sa vedem cat de bine va gestiona pneurile in cursa. Poate castiga mult dar si pierde la fel de mult.
Alonso a comis doua greseli in ultimul tur rapdi, nu doar una (si cu toate astea era la 0,1 de timpul lui Rosberg). E optimist insa acum se bazaza si pe rezultate: uitati-va la timpii din Q1 unde primii piloti au mers pe pneuri hard - Alonso 1:32.878/ Vettel 1:33.327/Rosberg 1:33.364/ Hamilton 1:33.498/Massa 1:33.780. La asta puneti ca Ferrari nu scoate timp maxim pe un singur tur. Daca rezultatele nu sint inselatoare maine se pregateste un macel ...
Pachetul Alonso+Ferrari au gestionat surprinzator de bine pneurile in cursa din China. Uitati-va la monopostul lui Alonso in "pitlane" dupa ce l-a parcat pentru premierea pilotilor. Pneurile alea aratau foarte bine cu toate ca a mai si strins resturi de cauciuc de pe cicuit.
Ceva se intimpla la Ferrari. ceva in bine. Sper sa continue, sint pe drumul bun.
Foarte interesant. Oare am mai avea aceleasi declaratii din partea lui Lewis daca ar fi la aceeasi echipa cu Fernando ?
pt.Miroq. Alonso nu rezista la presiune ? Serios ? Ia revezi mataluta cursa din Malayesia de anul trecut. Sau din Germania.
Probabil in 2010 te uitai la tvr1 la Alexandrescu care era amic cu toti pilotii dar cam pe dinafara fenomenului si nu ai aflat ca Alonso a mers in ultima cursa a sezonului cu un motor limitat ca si turatie. De aici a venit problema cu depasirile si mai ales problema cu "Petrov".
Si inca ceva: calutului nu este cocosat ci este CABRAT. Cauta in dex sa te luminezi la bibilica. Te rog sa nu mai improsti cu noroi o echipa, un pilot care au facut ceva pentru formula 1.
Ultimele comentarii
588 in total