"cursa de duminică ar putea fi afectată de averse de ploaie, iar temperatura maximă urmează să revină la pragul de 18 grade Celsius."
sursa http://www.automarket.ro/formula1/avancronic-spania-start-n-sezonul-european-al-formulei-1-50968.html
Pneuri, pneuri si iar pneuri! Asta e F1 din zilele noastre. Nu are nici un rost sa castigi calificarile pentru ca in cursa nu o sa mai ai cu ce sa faci ture rapide.
O chestie interesanta spusa azi de Vettel dupa calificari:
"I am expecting that we will pit no fewer than three times and no more than four times. Running a two-stop strategy here is not worth wasting a thought on and if somebody does it I will eat my hat! I definitely hope that it doesn’t come to that."
sursa http://www.formula1.com/news/interviews/2013/5/14546.html
Deci RBR merg pe trei schimburi de pneuri, toate trei pe hard. Ferrari si Lotus au folosit deja in Q3 un set de hard.
Se pare ca vom avea si strategii diferite. Sa castige cel mai bun!
In patru curse au avut trei ghinioane: Alonso in Malayesia (contactul cu monopostul lui Vettel nu a fost atat de puternic dar s-a si rupt fixarea aripii fata - dau ca si contraexemplu contactul dintre Kimi si Perez din China care a fost fara urmari grave), Alonso DRS in Bahrain si Massa tot in Bahrain (nu am vazut ce i-a facut la monopost dar l-a descentrat rau de tot). Totusi monopostul de anul asta promite multe. Ca si viteza si gestionare a pneurilor e undeva pe linga RBR. E mult mia bine decit sezonul anterior.
Pai ce-ar fi dle.Neale daca nu ati mai iesi deloc pe circuit ? Ar baga toate echipele cei doi piloti in simulatoare, le-ar lega in retea si ar concura pe "desktop". Asa ati reduce cu adevarat costurile! Nu ati mai avea nevoie de mecanici, nu ati mai consuma nici benzina (ati proteja si mediul inconjurator!), nu v-ar mia trebui nici pneuri, etc. Sper sa nu citeasca Bernie ca ne-am ras :)
Ultimele comentarii
588 in total