Marian in primul rind rand TOTI pilotii din F1 sint de elita. Altfel ... cel mai slab pilot are: nouă victorii, 36 de podiumuri, 11 pole position-uri şi a stabilit cel mai bun timp în cursă de 15 ori. Si tu asta numesti slab ? No coment ....
Paul, nu ma refeream la "materialele speciale". Din cate stiu ESP/ASR/ABS au ajuns pe masinile de strada din F1. Culmea e ca in F1 s-au interzis intre timp.
Cele enumerate mai sus le consider revolutionare, nu modificarea unor placute de frina sau a pistoanelor la motor. Pentru astel de modificari nu ai nevoie de F1!
Inainte de testele din iarna, dupa prezentarea oficiala a monoposturilor, "specialistii" spuneau la unison ca Sauber si McLaren vor domina pentru ca au monoposturi foarte reusite.
Au trecut 7 curse iar cele doua echipe sint foarte departe de RBR, Ferrari, Mercedes si Lotus. Halal specialisti.
Ba nu iceman. Toro Rosso sint echipa de teste al RBR. La asta adauga ca monoposturile echipei a doua sint echipate cu motoare Ferrari.
Practic, Newey are acces la datele de la 4 monoposturi dupa fiecare cursa. Dragut nu ?
Mai sa fie! Adica acelasi Charlie Whiting care, conform Mercedes AMG, le-a permis sa efectueze testul de la Barcelona cu monopostul actual acum se ocupa de sotii ?
Cata ipocrizie! Dupa ce i-au prins cu pisicuta in sac acum altii nu mai au voie sub nici o forma ! Mai corect era sa se fi organizat pentru fiecare echipa cate o sesiune de teste de trei zile/1.000 km + o amenda ca sa tina minte ca regulamentul nu se incalca.
Modificarile de regulament nu ar trebui aprobate de toate echipele ?
Ultimele comentarii
588 in total