Cata ipocrizie la acesta ecipa Mercedes AMG!
Au "uitat" sa mentioneze ca de la al lor test ilegal ei si-au pus la punct monoposturile iar acum sint cel putin egali cu cea mai buna echipa a ultimilor trei ani RBR.
Testul lor a fost ilegal, au avut enorm de mult de castigat iar repercursiunile au fost total inexistente. Ca si exemplu fara acel test la Silverstone nici in primii 5 nu terminau ... dupa reteta din Spania.
Rusine!
Alex verifica te rog cat de "tocmai ce schimbase pneurile" e in cazul lui Lewis.
A schimbat in turul 36 iar incidentul cu Vettel a fost in turul 42. Deci avea doar 6 ture in pneuri. Spre comparatie Rosberg a schimbat in turul 34 si inca o data in turul 43. Vezi vreo diferenta ?
Kimi a schimbat pneurile in turul 29 deci avea "doar" 7 ture in plus fata de Lewis. (ca o paranteza Lewis a mers in al doilea stint cu pneuri hard 28 de ture deci asta trebuia sa o poata realiza si Kimi fara probleme ... din cate s-a vazut nu a fost cazul).
Va rog sa consultati datele inainte de a posta neadevaruri.
Sursa: http://www.formula1.com/results/season/2013/901/7227/pit_stop_summary.html
PS: ca o concluzie (cel putin la Silverstone) Lewis cu al sau Mercedes a fost net superior in regim de cursa dar si in gestionarea pneurilor fata de Kimi si Lotus. Si asta nu se poate datora decit testului ilegal.
bob
la cat de bine a aratat Hamilton la Silverstone nu cred ca ar fi avut vre-o sansa Vettel la victorie. A venit pana la roata stinga spate, apio abandonul cv de la monopostul lui Vettel de care a profitat Rosberg.
Pana la urma rezultatul final conteaza.
Presupun ca a existat o discutie prealabila intre inginerul de cursa si Kimi iar decizia a fost comuna. Asa ca ...
Pe de alta parte nici Hamilton nu a schimbat pneurile insa l-a depasit destul de usor pe Kimi, ambii piloti fiind pe aceeasi specificatie de pneuri (hard). Nu mai gestioneaza Lotus atat de bine pneurile sau au gast ceva magic Mercedes in urma testului ilegal? Cred ca e a doua varianta :)
Cum pisci sa pui invers pneurile pe puntea motoare mai ales daca esti constient ca pneurile sint asimetrice?
Chestia cu variatia presiunii in pneuri o practica toate echipele. In cazul asta nu cred ca e in ordine sa fie obligatoriu respectarea cu strictete a recomandarilor producatorului. Desigur cu mentinerea unei limite rezonabile.
Chestia cu bordurile si curba nr.4 de la Silverstone e o cioaca. De parca la Silverstone nu s-ar organiza curse de masini de zeci de ani. A spus-o si Button si Alonso: nu au nici o treaba bordurile cu exploziile pneurilor.
Mai degraba e posibil sa fi fost altceva: datorita constructiei pneului coroborat cu scaderea intentionata a presiunii in pneu in unele viraje (nu doar 4) s-a fortat si o deformare laterala a pneurilor. S-a forfecat structura metalica a pneului si acesta a explodat.
Ultimele comentarii
588 in total