ferr
Ceea ce am scris eu mai sus se dorea a fi un pamflet. Prefer sa i se opreasca unui pilot motorul decit sa-l vad in parapeti. O singura data m-am bucurat ca un pilot a ajuns in parapeti ... acum regret ca nu mai e printre noi ... din pacate
Asa este! Cel mai important este sa "reusesti" sa termini cursa. Cred ca daca mai dai cu monopostul in gard te pun cei de la Ferrari sa-l platesti din buzunarul propriu :)
Se pare ca acel "cel mai bun timp" al lui Vettel din testele de la Silverstone nu are absolut nici o relevanta.
Verificati timpii din calificari: cu 01:32.894 nu ar fi ajuns nici in Q2!
Pole l-a obtinut Hamilton cu 1:29.607. Aici deja e o diferenta de aproape trei secunde.Pana si Vettel in Q3 a avut 1:30.211. Si aici diferenta e foarte mare.
Timpul scos de Vettel se poate compara doar cu timpii in regim de cursa de la Silverstone
Pos No Driver Team Lap Time Of Day Avg Speed Time
1 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 52 14:36:37 227.059 1:33.401
2 9 Nico Rosberg Mercedes 50 14:33:28 226.744 1:33.531
3 3 Fernando Alonso Ferrari 50 14:33:34 225.396 1:34.090
4 10 Lewis Hamilton Mercedes 51 14:35:09 225.231 1:34.159
Cu siguranta pe nimeni nu a interesat sa scoata cel mai rapid tur ci sa faca cat mai multe ture. In ultima zi a iesit in evidenta cat de mult au rulat Ferrari fata de celelalte echipe. Cei doi piloti Ferrari au efectuat 139 de ture X 5.891 km (lungimea circuitului)=818,849 km.
Cred ca per total i-au batut lejer la km parcursi in teste (de data asta legale) pe cei de la Mercedes :)
Se duce deja si campionatul asta in aceeasi directie ca si cel din 2011: Vettel campion, RBR campioni. Pacat, as vrea mai mult suspans, macar cum a fost anul trecut.
Mai sint 10 curse si la piloti Vettel are deja un avans de 34 de puncte.
La echipe deja diferenta e mult prea mare:67 de puncte. Cum intr-o cursa se pot obtine maxim 43 de puncte (locul 1 si 2 de catre pilotii unei echipe) nici macar un dublu abandon al pilotilor RBR nu ar ajuta prea mult.
Pacat!
Ultimele comentarii
588 in total