V-as aduce doua corecturi:
- " miza este la fel de ridicată ca întotdeauna: titlul mondial." ... mizele, pentru ca sint doua titluri in joc. Cel la constructori aduce renume si bani in plus echipei. Nu e deloc de neglijat!
- "Circuitul maghiar este cel mai lent din calendarul competiţional" ... eu sint sigur ca Monaco e si mai lent. Este adevarat insa ca este un circuit lent unde depasirile sint greu de realizat.
Sa vedem o cursa frumoasa si mai animata decit cea mai plictisitoare cursa a sezonului: Monaco!
Soxy ai dreptate!
Insa nu are nici o logica DRS intre virajul 1 si 2 ! Daca o puneau intre 3 si 4 avea o oarecare logica. O mare prostie! La fel cum punctul de activare pe prima zona DRS este mult adus spre mijlocul liniei drepte, nici asta nu are logica.
Pe linia start - sosire si intre virajele 3 si 4 (nu 2 si 4) cred ca va fi DRS
In video pus de Shade cu turul lui Hamilton se vede ca nici anul trecut intre virajele 2 si 3 el nu a folosit DRS.
Ce sens au voturile astea negative in cazul discutiei de fata ?
Nu avem suficiente date despre urmatoarea cursa si incercam, unii sa ne dumirim iar altii dau cu minus in veselie. Asta chiar nu are rost!
O imagine detaliata a circuitului puteti vedea aici:
http://www.formula1.com/races/in_detail/hungary_903/circuit_diagram.html
Insa o mica corectura: a doua zona DRS nu cred ca e dupa primul viraj ci dupa virajul 2, probabil pana la virajl 5. Din pacate nu prea ajuta nici una dintre zone depasirile pentru ca linia start-sosire e destul de scurta iar a doua zona DRS tot scurta. Si mia e si problema cu latimea circuitului.
E al doilea cel mai lent circuit dupa Monaco, sper cursa sa nu fie la fel de plictisitoare ca si cea de la Monaco din acest an.
Sint o mana de piloti pe care-i vrea orice echipa din F1 (gen Vettel, Hamilton, Rosberg, Alonso, Kimi) si restul care apar la curse doar daca vin cu bani de acasa.
Asta e sport ? ... a la Bernie poate :)
Ultimele comentarii
588 in total