Ce sens au declaratiile astea acide?
Ce castiga Monte ca-l besteleste pe cel care i-a tinut in viata 5 ani de zile?
Alonso a devenit "negru şi acru"?
Pai cat sa mai suporte incompetenta echipei?
Chestia cu ce setari prefera unul si altul nu are nici o relevanta.
Va duceti dusi de nas de tot felul de declaratii false.
Exemplu1: anul trecut Richi, nou venit la echipa RBR l-a spulberat pe "magnificul" si de patru ori campion mondial cu acelasi monopost. Sa inteleg ca anul trecut monopostul era facut special pentru australian?
Exemplu2: Anul acesta Kimi e foarte fericit cu monopostul. E insa o mica problema: din nou si-o ia in mod constant de la coechipier. Si acum nu e Alonso.
Da, McLaren au nevoie de timp ca sa armonizeze motorul cu monopostul. Asta inseamna sa invete, sa testeze, ceea ce nu au putut sa faca in testele dinaintea sezonului pentru ca li se tot strica jucaria.
In Australia cu siguranta motorul monopotului lui Button era dat mult inapoi ca sa termine cursa. Acum i-au marit puiterea si au ajuns sa fie in aceeasi liga chiar si cu RBR (locul 2 anul trecut).
Mai e un drum lung de parcurs pentru McLaren Honda dar imbunatatirea a fost seminificativa. Buba mare e ca nici un pilot nu a terminat cursa. Insa ritmul in cursa a fost cel putin decent.
Ce bine ar fi ca peste 3-4 curse sa avem lupta strinsa intre 4-5 echipe pentru podium.
Mircea este prea pesimist!
Cred ca nici macar McLaren nu stiu de ce e in stare monopostul.
In Australia au mers cu motorul mult sub potential ca sa termine cursa si sa adune date. Cred ca fac acum in curse ceea ce trebuiau sa faca in teste numai ca nu a mers monopsostul deloc.
E bine asa, aduna date si dupa 2-3 curse vor putea incepe sa riste cu unul dintre piloti si sa dea mai multa putere de la motor.
Eu sint inca optimist ca vor avea performante peste medie.
Nu ne mai gândim la locul doi, ne uităm la primul loc ?
Nea Maurizio este excesiv de optimist.
Toata lumea lauda Ferrari (si pe buna dreptate) ca au progresat. Dar pana sa ajunga sa poata pune probleme echipei Merc AMG mai e foarte mult de lucru. Si nu sint convins ca vor reusi in acest sezon.
De ce?
Pai daca analizam un pic rezultatele din calificari si cursa din Australia:
- in calificari primul Ferrari a obtinut un timp/tur mai lent cu 1.430s
- in cursa Vettel a terminat la peste 25 de secunde fata de Lewis dar asta se datoreaza faptului ca cei doi piloti Merc nu au fortat. Daca Rosberg facea doua trei ture mai rapide si se apropia de Hamilton britanicul raspundea imediat si se distanta din nou.
Cred ca Merc au un monopost cu cel putin o secunda/tur mia rapid decit concurentii. O secunda pe tur nu ai cum sa recuperezi intr-un singur sezon.
Sansa celor de la Ferrari e ca singura echipa cu care concureaza sint Williams. Dupa ei, mult in spate ar fi Sauber si RBR.
Nu au concurenta reala pentru locul doi.
Au mama ce explicatie agramata (ca sa nu spun altfel!)
ANAKONDA
"Puterea în' fizică' măsoară rata la care se transferă energia,si se masoara in watti,de acolo si socul(textual apare electric) la care a fost supus"
In primul rand depinde despre ce putere electrica vorbesti. Nu toate se masoara in W.
Cat despre "rata la care se transfera energia" ... asa ceva deocamdata nu exsita!
Repet: nu puterea curenteaza un organism viu ci tensiunea si mai ales curentul care trece prin organism.
Ceea ce se presupune ca s-a intimplat cu Alonso e similar cu atingerea cu doua degete a borbei unei baterii de putere mare.
Daca faci asta la o baterie de 12V de putere mica vei simti doar o mica furnicatura. Nimic grav.
Daca insa incerci asta la baterii de masina vei vedea ca totul in jurul tau incepe sa aiba stele ... nu neaparat verzi.
Ultimele comentarii
588 in total