Sper ca cei de la Dolce sa isi dea seama ca nu vor avea audienta mare, si, vor oferi optiuni de vizionare si pt clientii RDS, chiar si contra cost, de exemplu as fii de acord sa platesc o suma de bani pt vizionarea curselor pe site-ul lor oficial. Daca nu, vor ramane cu buza umflata, sunt o gramada de site-uri care transmit cursele contracost sau chiar gratis!
Personal cred ca e o ideea buna ca au renunutat la motorul diesel de 1.2. Conduc zilnic masina asta cu respectivul motor si nu imi place, e foarte lenes sub 3000 de ture, chestia care s-ar rezolva sigur cu motorul de 1.4. Am condus mai multi ani o Fabie cu motorul de 1.4 TDI (3 cilindrii), si mi se pare unul dintre cele mai bune motoare facute vreodata de VW.
Sincer asta aud in fiecare an, si de fiecare data echipa a fost o mare dezamagire.
In ceea ce priveste declaratia ca echipa va inregistra progrese, nu cred ca e mare lucru sa faci progrese din situatia actuala, adica oricum mai slabi decat sunt acum nu se poate!
Ce idiotenie, adica cei de la FIA au programat deja etapa in calendarul ERC, desi inca nu e definit traseul final, iar cei de la FRAS au exclus etapa din calendarul campionatului national. Sa inteleg ca FRAS e o entitate mai complexa si mai grandioasa decat FIA !!!??? Incredibil, oricum aveam un campionat cu etape putine!
Nu stiu cat de tinerel si copt esti tu, dar sigur nu ai inteles despre ce e vorba! Sinteza la ce am spus eu, e ca filmuletele astea au un singur scop, si acel e pur comercial! Primul Gymkhana a aparut cu scopul de a promova firma lui Ken Block, DC Shoes, si bautura energizanta Monster. Mai apoi s-a facut si un joc pt PC si console, intre timp a schimbat si masina, de la Subaru Impreza a trecut la Ford Fiesta, manevre in urma carora toata lumea implicata a avut de castigat (bani si faima)!
Dar totusi nu inteleg cum te-a dus pe tine mintea si ai dedus ca eu am spus ca as putea face asta mai bine, am si specificat ca "orice pilot de raliuri din campionatul mondial poate face asta", PILOT da, adica acel om pe a carui licenta scrie WRC.
Si DA, Loeb poate face asta, exersand poate numai jumatate din timpul in care a exersat Ken, dar vezi tu, Loeb nu e patron ca Ken, nu trebuie sa isi faca reclama ca firma lui sa castige bani, LOEB STIE SA CONDUCA, si o face al' Dracu' de bine, atat de bine incat dupa 9 titluri mondiale in WRC cauta noi provocari, in cursele de turisme, dovada ca omul asta nu are semne de dolari in cap, omul asta traieste sa conduca si e fericit doar cu asta!
Ah, si vezi ca 23 nu vine de la varsta!
Ultimele comentarii
12 in total