Pana nu conduci mai multe masini nu realizezi imensa diferenta intre o masina normala si una premium.
2. la mana nu se compara cu astra, si compara daca vrei cu mini care cel mai ieftin MINI ONE costa 16.678 cu motor de 1.6 aspirat si 75 de cai.
3. Noul opel astra costa 14.850. Nu ma intereseaza promotii si alte prostii. Si daca vrei o duci lejer peste 20.000. Nu ma intelege gresit, a crescut mult. DAR NU E PREMIUM.
Invatati sa priviti un produs obiectiv. Sa acceptati calitatile lui chiar daca nu sunt pe gustul vostru.
Fiti destepti, e foarte usor sa urlii "e proasta" ca nu iti place sau "e scumpa " ca nu ai da tu banii pe ea.
Poate masina e facuta pt o clasa de oameni din care nu apartii. asta nu inseamna ca e nici proasta nici scumpa. E doar altceva, o alternativa.
Sper ca v-am lamurit.
Airbag-uri laterale integrate in
spatarele scaunelor si airbaguri pentru
cap
Computer de bord cu display 3,5" alb
monocrom, cu afisaj pentru radio, MMI,
navigatie, ceas, meniu telefon (daca
este comandata instalatia), informatii
durata deplasare, consum, rezerva
carburant, vitezometru in format
digital, afisaj pentru usi, portbagaj si
capota (in cazul in care raman
deschise). Program de eficienta integrat
cu sfaturi pentru reducerea consumului
(afiseaza sursele de consum
suplimentare, indica treapta de viteza
in care se afla masina si recomanda
treapta adecvata)
Diferential blocabil electronic (EDS) –
in situatii de aderenta diferita intre
roti, franeaza automat rotile motoare
care patineaza si asigura astfel un
comportament de drum impecabil.
ESP (controlul electronic al
stabilitatii) – face legatura intre ABS,
EBV, ASR, EDS si senzorii proprii si,
prin compararea datelor din timpul
rularii cu datele de referinta,
intervine asupra managementului
motorului si/sau franeaza rotile
independent, indiferent de viteza,
pentru a asigura o stabilitate marita
Functie electronica pentru recunoasterea
cheii de contact, integrata cu
managementul motorului, nu permite
plecarea de pe loc fara cheia originala
Geamuri laterale si luneta termoizolante
Inchidere centralizata cu telecomanda
integrata in cheie, functie confort
pentru inchiderea/deschiderea geamurilor
si deschidere individuala pentru
portbagaj.
Indicator nivel lichid stergator parbriz
Instalatie spalare / stergere pentru
luneta
Oglinzi exterioare reglabile electric,
cu semnalizatoare cu tehnica LED
integrate
Ornament esapament polisat
Pachet optic aluminiu pentru interior,
elemente de actionare a usilor,
torpedou, butoane actionare climatizare,
comutator lumini in optica aluminiu,
praguri usi cu insertii de aluminiu
Plafon din stofa in culoarea
interiorului
Praguri cu insertii din aluminiu
Prezoane antifurt
Proiectoare de ceata
Radio CD Chorus, compatibil MP3, cu 4
incinte acustice, 12 posturi, reglaj al
volumul in functie de viteza, putere
totala 40W
Reglaj anti-patinare (ASR), asigura o
tractiune mai buna impiedicand patinarea
rotilor la pornire
Reglaj lombar manual pentru scaunele
fata
Scaune fata cu reglaj manual pe
inaltime, adancime si inclinare
(inclusiv pentru tetiere)
Scaune fata sport cu contur pronuntat
pentru o mai buna sustinere laterala
Sistem de ventilatie si incalzire
Sistem franare dublu-circuit in
diagonala, sistem antiblocare ABS cu
distributie electronica a fortei de
franare EBV, amplificator al fortei de
franare, discuri frana fata/spate, fata
ventilate
Sistem inteligent de recuperare a
energiei. Voltajul alternatorului creste
in fazele de franare pentru a converti
energia cinetica in energie electrica.
Aceasta energie este folosita pentru a
diminua utilizarea alternatorului in
fazele ulterioare de accelerare si
asigura o reducere a consumului cu pana
la 3%.
Sistem Start/stop, reduce consumul de
carburant si emisiile de CO2 prin
oprirea motorului in stationare, de ex.
la semafor. Pentru repornirea in
conditii optime, aceasta este initiata
deindata ce este actionata pedala de
ambreaj iar turatia necesara este deja
realizata in momentul in care a fost
angrenata treapta 1 de viteza
Spatar bancheta rabatabil 1/3, 2/3 sau
integral
Volan sport, imbracat in piele, design 3
spite
Asta e o prate din ce ofera versiunea standard. Eu zic ca are destule. Si intelege ceva, E O MARCA PREMIUM. normal ca nu o sa fie l a acelas pret cu un matiz.
Bmw face o mare greseala, se uita prea mult la istorie si nu mai e atent la prezent. Ei vor sa vanda actualul seria 3 care nu mai are NIMIC special cu pe spinarea istoriei scrise de niste modele consacrate care la ora aia chiar erau niste mini legende in devenire.
De acolo si fanaticii bmw, ei iubesc bmwurile de alta data si nu mai au curajul sa admita ca majoritatea celor din prezent sunt slabe.
Dupa parerea mea bmw ori trebuie sa adopte o filozofie gen "back to the roots" ori o sa cada usor usor spre un loc 3 sigur in categorie marcilor premium nemtesti.
Bmw face o mare greseala, se uita prea mult la istorie si nu mai e atent la prezent. Ei vor sa vanda actualul seria 3 care nu mai are NIMIC special cu pe spinarea istoriei scrise de niste modele consacrate care la ora aia chiar erau niste mini legende in devenire.
De acolo si fanaticii bmw, ei iubesc bmwurile de alta data si nu mai au curajul sa admita ca majoritatea celor din prezent sunt slabe.
Dupa parerea mea bmw ori trebuie sa adopte o filozofie gen "back to the roots" ori o sa cada usor usor spre un loc 3 sigur in categorie marcilor premium nemtesti.
E tare ,dar nu pot sa consider reclama la a1 un dezastru, totul tine de target. Eu zic ca si au facut treaba cu justin si ca perceptia asta e doar la noi in tara.
Ultimele comentarii
238 in total