@@grigore Sunt uimit de cati habarnisti isi dau cu parerea....ce bani de 2 casutze sa bage mai frate in el? GT-R-ul 2011 stock face lejer 458 italia STOCK!fara tuning fara nimic! te-ai uitat si tu macar putin pe net sa vezi teste comparative?te-ai uitat la world s greatest drag race? cum potzi sa sustii asa ineptii nu-mi dau seama gen il depasea usor si un m3...Doamne fereste un M3 are 0-100 in 4.7s iar GT-R-ul in 2.9s tu realizezi ce diferenta colosala este?! sau in continuare nu ai habar...
@feri nu stiu de unde ai tu informatia asta ca GT-R-ul din filmare are cu 150 cp mai mult? esti mama omida cumva? daca avea cu 150 cp in plus te asigur ca nici nu-l mai vedeai in filmare.GT-R-ul STOCK cu 530cp umileste un 458 italia cu 578cp,realizezi cum ar arata o cursa intre un GT-R de 680cp vs un 458 italia?
Asa va mai place sa va datzi aiurea cu parerea fara sa fiti absolut deloc informati,ceva de nu s-a mai pomenit..daca nu va pricepeti nu inteleg de ce nu va abtineti de la comentarii
Pt BMW si Gonciulea se vede ca nu aveti nici cea mai vaga idee despre ce vorbiti,GT-R-ul fie el si de 3 ori mai ieftin decat un 458 italia este mai performant si intr-un drag race si pe circuit.GT-R-ul versiunea 2011 are 0-100km/h in aprox 2.9s iar 458 italia in 3.4s o diferenta f mare,ca sa nu mai spun ca pe circuit 458 italia cu tractiune spate nu are nici o sansa in fata sistemului de tractiune integrala de pe GT-R.Ca sa va lamuriti cautati pe youtube ”world s greatest drag race”.Sa spui ca 458 italia termina un GT-R este o tampenie ce poate fi sustinuta doar de un necunoscator.Nu contest imaginea de marca,design-ul si prestigiul ferrari care sunt mult peste cele ale GT-R-ului dar vorbind strict de performante 458 italia nu are nici o sansa in nici un tip de cursa!
Ultimele comentarii
2 in total