Ian Parkes, autorul articolului original, cade in acelasi pacat, cu rastalmacirea cuvintelor. Paul Hembery nu a spus nimic de retragere, renuntare. A afirmat doar ca este ingrijorator ce se intampla si ca se vor gandi la viitor in cazul in care RedBull ies din F1.
In definitiv, pot pleca linistiti, Michelin abia asteapta sa ii inlocuiasca. Poate ca intrarea Michelin (sau a altui producator) va egaliza un pic performantele monoposturilor.
Este politica ce se intampla acum in F1! Pur si simplu Marko face niste jocuri si e bun la asta.
Intr-un articol anterior Horner spunea ca sunt in urma cu dezvoltarea sasiului. Poate asta este si intentia Ferrari, de a le vinde motorul, dar un pic mai tarziu. Iar acest "un pic", inseamna foarte mult in F1.
In locul celor de la Ferrari le-as da motorul specificatie 2016, cu tot ce vor ei, cu 2 saptamani inainte de MP al Australiei. Ar fi interesant de vazut ce se intampla cu RedBull, daca monopostul pentru 2016 nu va performa nici cu motorul Ferrari. Pe cine vor mai da vina de data asta?
Ar putea merge un schimb de experienta intre Ferrari si RedBull, unii sa vada secretele sasiului, iar ceilalti - secretele motorului. Diferenta este ca Ferrari dezvolta un pachet complet, iar RedBull, doar sasiul.
Cred totusi ca nu vom vedea RedBull cu motor Ferrari. S-au spus multe, italienii sunt au mandrie, Arivabenne nu e prost!
"Echipa i-a cerut de două ori lui Verstappen să se lase depăşit de Sainz în penultimul tur al cursei, însă olandezul a refuzat să cedeze locul. Solicitarea celor de la Toro Rosso a fost surprinzătoare ..."
Nu este deloc surprinzatoare! La inceputul cursei, atunci cand Verstapen a avut probleme la start, pierduse aproape 2 tururi. Cand a reusit sa intre in ritm de cursa si a ajuns in spatele lui Sainz, acesta s-a dat pur si simplu la o parte ca sa aiba si Verstapen o sansa de clasare cat mai buna. De aici a plecat solicitarea celor de la Toro Rosso.
In rest:
- ceva diferit prin victoria Ferrari;
- ceva ciudat cu abandonul lui Hamilton;
- ceva penibil, comentariul Dolce;
- ceva stupid, calificarile nu sunt importante pentru Dolce;
- ceva hilar: dupa ce poluarea este cum este in Singapore, au mai fost si o gramada de artificii la final, ca sa se revina la media de joi.
Ferrari are drept de veto doar asupra anumitor hotarari (legate de anumite schimbari) luate de "grupul de strategie". Doar nu crezi ca Bernie le-ar fi lasat mana libera?
Cand a plecat Mosley si a venit Todt, am crezut ca se va schimba ceva in bine. Am fost naiv, recunosc!
Ultimele comentarii
335 in total