Deci ei investigheaza daca exista softul si pe alte motorizari? Adica ei, Volkswagen se investigheaza pe ei insisi! Ar fi trebuit sa stie precis cum sta treaba. De ceva timp, mai precis din faza procesului de fabricatie.
Au instalat 2,0 pe atat de multe modele, incat vor trebui sa caute si la Skoda&Seat. Daca nu ei, atunci altii!
Desi, din ultimele articole incepe sa reiasa din ce in ce mai clar ideea pe care doreste VW sa o lanseze: nu am stiut nimic, doar niste ingineri au dat gres si au mintit!
Bernie nu e prost, doar nebun!
De parca e vina Mercedes sau Ferrari ca au facut un motor mai bun decat al celorlalti. Sau ca ceilati nu au un motor la acelasi nivel.
E aberant, inclusiv usoara impingere a Mercedes si Ferrari catre zona "client".
Bernie se pare ca vrea sa procedeze cu motoarele exact cum a facut cu anvelopele! Un singur producator de motoare.
Toata stima pentru Newey. Ca inginer este exceptional!
Cred ca totusi este pus si el din cand in cand sa dea declaratii pentru imaginea RedBull. Ca doar au o mare problema, motorul.
Oricare dintre noi, cei de pe aceasta pagina de internet, nu ar oferi motorul celor de la RedBull, daca ar fi in locul celor de la Ferrari sau Mercedes. De ce as face eu personal asta? De frica? Nu, deoarece Ferrari si Mercedes isi fac singuri motoarele si sasiul, deci cam greu sa ii depasesti.
Iar cu retragerea, mai usor, ca odata plecati, le va fi foarte greu sa revina; mai este si Bernie cu cele 500 mil dolari, sponsorii cu contracte pe 2016, etc. RBR este o echipa cu 11 ani de ....istorie. Ce ar trebui sa faca Williams sau McLaren de exemplu? Sa emigreze pe Luna, de nervi ca nu au castigat un titlu mondial de multi ani?
Cu Renault vor ramane, au facut treaba buna impreuna, cam suciti si dificili amandoi, dar se merita unii pe altii.
Stirea asta ar fi trebuit data pe 1 Aprilie si avea mai multa credibilitate!
Daca e adevarata si vine la pachet cu "pensionarea" lui Bernie, se scrie istorie. Daca nu, va fi doar isterie, ca ce bine ar fi fost daca!
Mircea, bun articolul! Are însă o mare, foarte mare scăpare.
Clientul final /utilizatorul, târât într-o mizerie de nedescris. Ma refer atât la cel care și-a luat un VW euro5 nou, cât și la cel care a "prins" o ocazie second și care se simte un pic furat, pentru că deține o mașina neconformă cu ce a a crezut că a cumpărat.
Ca imagine, sunt șifonați teribil și le va trebui ceva timp să își revină. Nu am mașină de la VW, iar dacă aș intenționa să îmi iau mașina nouă acum, in mod clar aș ocoli marca aceasta indiferent de motorizare. De ce? Lipsa de încredere.
@Mircea: de ce s-au încăpățânat să lanseze diesel euro 5 cu AdBlue in SUA? Nu au putut să îl scoată euro5 prin alte mijloace?
Despre acțiunile guvernului /miniștrilor din Ro, mai bine bem o bere. Ăștia sunt atăt de proști, incât nu sunt in stare nici măcar o fundă la pantof sa facă singuri.
Stima
Ultimele comentarii
335 in total