@Sak: este vorba despre un "god mode", care nu este valabil 2 tururi consecutive, un tur in care daca pilotii Mercedes nu gresesc, nu scapa pole-positionul. Si asta o spun mai multi specialisti F1.
Nu este mapare, este un fel de boost software.
1. Calificarile vor avea loc dupa formatul din 2015.
2. Batalia din F1 se la nivel de software, Mercedes AMG utilizeaza (nu si pentru echipele client) o mapare foarte agresiva valabila un singur tur, de aici diferenta mare in calificari.
3. Problemele la Mercedes cu ambreiajul sunt de conceptie, nu este o defectiune. Pentru asta au creat un departament special care sa remedieze problema.
4. In regim de cursa, diferenta dintre Ferrari si Mercedes este cam de 0,2 secunde pe tur, in functie de temparatura. Daca temperatura pistei este mai scazuta, Mercedes va performa mai bine.
5. Unitatea MGU-K de la Mercedes incarca mai repede si cu un randament superior comparativ cu Ferrari, un factor fiind conceptia diferita a camerei de ardere ce genereaza mai multa caldura la Mercedes.
5 idei de articole pentru site!
Vor fi curse în care vom fi cu câteva curse în fruntea Ferrari,..."- care este sensul?
Inteleg ca ati preluat din articolul precedent, dar o modificati?
Vredestein, de vara si de iarna. Nu cumpar numele, cumpar pur si simplu anvelopa, adica singurul contact cu suprafata de rulare.
Se pot scrie la sfarsitul articolului sursele?
Ultimele comentarii
335 in total