@tulai: daca scoti din context si nu vrei sa intelegi, e treaba ta!
Am spus ca motorul monopostului Mercedes AMG permite o setare software ce ii ofera un mod "boost" valabil 1, maxim 2 tururi. O setare dusa la limita ce nu tine cont de consumul de combustibil, uzura motorului. De aceea este folosita exclusiv in calificari, pentru ca atunci este nevoie pentru a obtine pole-ul! Mai citeste si ce se scrie prin alte parti, vei fi surprins.
Aceasta dezvoltare software nu o au Ferrari, Renault, Honda si nici macar echipele client Mercedes.
Buna cursa. Am avut spectacol pe linia boxelor si nu imi amintesc de cineva vreodata sa fi facut vreo depasire pe acolo.
@FanF1: ti-am spus de "godmode" al celor de la Mercedes AMG valabil un tur de calificare. Ieri s-a vazut clar ca o schimbare de pe volan a dus monopostul Mercedes in pole-position. Si asta va continua pana gasesc si ceilalti setarea respectiva.
Toata lumea spune ca Vettel e varza! Poate, dar a fost singurul care are un set de S neatins, neinceput. Si ma refer la primii 10 piloti. Daca va sta 3 tururi in plus fata de cei din fata pe primul set de S... Cred ca este strategie, de aia a iesit atat de tarziu. Reusea, bine - nu reusea, la fel de bine. Si are si cele mai putine(10) tururi parcurse in Q3.
Poate anul viitor fac ceva si organizatorii cu dambul ala de pe linia dreapta, absolut inutil pentru masini si spectacol.
O sa fie distractiv la cei care au luat masina in leasing. Pe carte a figurat ca prim proprietar o societate de leasing, care a solicitat plata acestei taxe, taxa platita de cel care platea si ratele de leasing.
Cine va cere taxa inapoi si cum face dovada ca a platit taxa de ... ce-o fi fost atunci?
Nu e problema, vor modifica legea cu vreo ordonanta de urgenta, ca se poarta.
Ultimele comentarii
335 in total