Din nou Newey a venit cu ceva genial. Scaderea presiunii in anvelopa cu un dispozitiv montat pe janta, apoi cresterea presiunii la valoarea nominala ceruta de Pirelli. La verificare, totul in regula!
Pentru neavizati, scaderea presiunii duce la marirea petei de contact a anvelopei cu suprafata de rularea avand ca rezultat o aderenta crescuta. De aici si cele 0,7s pe care le-a castigat RedBull.
Lui Kvyat i se spusese de cursa trecuta sa aiba grija! N-a avut.
Pentru fiecare punct din F1 se platesc bani buni. Ferrari si RedBull nu au luat punctele asteptate din cauza lui Kvyat, care stia ca nu trebuie sa o mai comita. Probabil ca au fost presiuni la nivel de Arrivabene - Horner pentru a i se arata lui Kvyat cum sta treaba.
Interesant ar fi ca Kvyat sa continue jocul de popice si la noua echipa.
@AM: chiar nu merita aceasta stire un articol separat? 2 citate de pe twittercu parerile celor 2 asupra schimbului, o poza de pe net, 50 de cuvinte, cel putin 100 vizualizari suplimentare...
@lcr: faptul ca nu vrei sa scrii corect numele unui pilot este o insulta! vitel nu exista(ca pilot de F1), exista insa Vettel. Asta pentru ca spui " lasati-o mai moale cu insultele".
Kvyat si-a jucat volanul si l-a pierdut. Marko /Horner nu iarta faptul ca nu au luat puncte intr-o cursa in care sperau la minim un loc 5. Punctele in F1 inseamna bani, destul de multi. Probabil ca Kvyat va primi un volan prin vreo competitie inferioara RedBull, iar in locul lui va veni Sergey Sirotkin la ToroRosso dupa ce Verstapen se va duce la RedBull. Poate!
Nu am nimic cu McLaren, dar rezultatul lor (bun dealtfel) este conjunctural. RedBull, ToroRosso si Vettel se clasau cu siguranta in fata McLaren.
Ultimele comentarii
335 in total