Alte "perle" marca Domenicalli: "Newey a fost la McLaren cinci ani fără să câştige vreun campionat".
"Adrian Newey engineered Mansell, Prost, Hill, Villeneuve and Häkkinen to 6 titles".
Cum este?
@mavrick: copilu', noi 2 nu suntem la nivelul de mai baiete, clar?
Legat de criza, am spus "chiar si la Ferrari". Pe toti ii afecteaza, deoarece nu mai sunt sponsorii de altadata si trebuie sa nu uitam de Marlboro, sponsorul traditional care nu mai baga aceiasi bani.
Ce fac cei de la McLaren (cu imprumutul), este cam treaba lor - nu am fost si nu sunt fan al acestei echipe, La momentul actual ii vad mai solizi decat pe cei de la Ferrari, deoarece au 2 piloti apropiati ca valoare, masina ok, motor ok.
Da, masina Ferrari este una din era Domenicalli, este creatia /ratarea lui, sa isi asume toate criticile nu sa vina cu declaratii ultraoptimiste!
Constientizez (fara gheata!) ca era treaba lui Domenicalli sa faca o masina buna, daca nu poate sa lase pe altul!
Despre Alonso (ca aici se pare ca te-ai inflamat). Nu mai are nimic de demonstrat, are 2 titluri, este cel care l-a "eliminat" pe Schumi, daca are masina si echipa in spate, le da migrene tuturor.
Incearca sa citesti ce am scris ca si post, nu sa scoti din context cuvinte.
Pace!
Cred ca Domenicalli viseaza. Sa afirmi ca "... parcursul modest al echipei ... reprezenta fundaţia pentru o nouă eră de dominaţie..." mi se pare un pic SF.
Acum Alonso are 30 de ani, Schumi avea 26 cand a venit la Ferrari, diferenta de 4 ani inseamna mult in F1.
Domenicalli nu sta nici macar pe aceiasi grila cu Ross Brawn, Jean Todt. Poate cu Rory Byrne, dar el a fost seful echipei de design.
Alonso nu are parte de teste private in masura in care Schumi a testat cam cand a vrut.
Banii: nu mai sunt aceiasi; criza (chiar si la Ferrari) isi poate pune amprenta.
Lipsa de inspiratie a lui Domenicalli in alegerea echipei.
Lipsa de motivatie a echipei. Schumi ii urca pe garduri (de bucurie) si le dadea senzatia ca este unul de-al lor, chestie care cu Alonso nu functioneaza. Notiunea de unitate nu mai exista acum la Ferrari.
Chiar daca esti Domenicalli, nu il poti compara niciodata pe Schumi cu Alonso, stiluri diferite, oameni diferiti.
Concurenta. In 2000 Ferrari avea doar o singura echipa concurenta, McLaren. Ferrari se bate acum cu McLaren si RedBull. Asta pana cand se vor trezi si cei de la Mercedes. Atunci vor fi 3 - cam greu.
Problema locotenentilor: Massa de acum nu mai este Massa din trecut, ba chiar nu este nici la nivelul lui Barichello din anii 2000.
Ca lucrurile sa mearga bine, trebuie ca Montezemolo sa gaseasca rapid cateva minti stralucite, pilot, ingineri, sef de echipa, altfel ... vor continua cu rezultate modeste.
Parerea mea!
Ultimele comentarii
335 in total