@Samuraiul.
La prima intrebare, raspunsul este da. La a doua, nu! Am (in acest moment) Mazda 3 generatia precedenta. Posibil sa ma confunzi. Stiu preturi in general pentru ca imi place sa fiu informat.
Te prinzi tu care e adresa de email, chiar sunt curios de oferta. Desi cred ca oferta era cu senzorii pe ea. Dar... astept. Oricum, o alegere excelenta ca masina, am mers cu ea.
Mie mi se pare decenta masina, nu iti strepezeste ochii, dar nici nu ai nevoie de ochelari de soare sa te uiti la ea! Motorizare decenta, dotari normale. Pret... cam mare, dar cand a fost Skoda ieftina? Fara tichete, sau lichidari de stoc? Niciodata.
Oricum, are concurenta mare in segment: Clio, Mazda 2, Fiesta, lupte grele.
Strict parerea mea.
@Samuraiul: mananci caramele si ! Am un parbriz ciobit si trebuie sa il schimb. Oferta a fost de 800 normal cu montaj sau 1100 cu incalzire, aftermarket. 2600 ron pret normal. Si asta la dealer, unde stim ca nu sunt cele mai mici preturi din lume.
Clar ca i-a placut Mazda. Omul priveste testul prin analiza unui singur factor: pretul.
Indiferent cat de premium sunt cele 2 masini, Mazda 3 are 2 turbine si raportul de compresie cel mai scazut, avantaje care nu pot fi trecute cu vederea, la nivelul acesta de pret. Daca se adauga si optionale, clasamentul nu va mai fi acelasi. Si nici pretul!
E bine de stiut ca sunt alternative in acest segment.
Fiecare masina are identitatea ei. Mazda a preferat sa ofere putine variante, BMW si Audi au preferat sa ofere mai multe. Ca marketing si vanzari, variantele alese de BMW si Audi sunt net castigatoare, acopera un segment de piata mai mare.
Dragos, lipseste un cuvant important din text(si din titlu). Cuvantul este "NOU". Chestia asta poate da nastere unor interpretari, de genul... BMW X3 second hand din 2007, acesta fiind un doar exemplu.
Un pic ciudat!
Nu este cea mai puternica.
Nu are cel mai mic consum mixt.
Nu este cea mai rapida.
Nu are cel mai mic pret.
Clar nu este cea mai frumoasa. C3, Clio, Yaris si Mazda 2 consider ca sunt peste Corsa ca design.
Kia si Hyundai parca au si ei ceva reprezentanti prin acest segment.
Dar iese masina anului 2015. Normal ar fi fost sa se aleaga masina anului 2014, pe baza unor studii de piata la capitolele: vanzari, rata de incidente, etc. Adica ceva bazat pe utilizarea automobilului, nu pe adunarea unor oameni (onorabili, poate!) la o bauta.
In rest, noi sa fim sanatosi.
Ultimele comentarii
335 in total