Bernie dixit:
- anvelopele alea au talonul atat de mic!
- de cand este F1 pista de avioane?
- nasul, nu va respecta nicio norma de siguranta, nici actuala, nici viitoare!
- sunt sigur ca aripa fata este flexibila;
- chestia aia din spate, eleron sau cum ii zice, e prea jos;
- oglinzile, oglinzile sunt mult prea mici;
- sunetul! Pai ce sunet scoate monopostul asta? De ce nu il aud?
Asta nu e design, e gunoi, valea la planseta microbilor. Vreti titluri mondiale si veniti la mine cu chestii din astea???
"...Ne-am stabilit obiective semnificativ mai ridicate comparativ cu anul trecut". Serios acum, 16 din 19, titlul la constructori cu multe curse inainte, titlul la piloti(oricare dintre ei) la fel, ce iti poti propune mai mult?
Sa ii imbolnavesti de nervi pe toti ceilalti? Au reusit deja.
20 din 20, cu duble la piloti si pole position. E drama daca le iese.
Ce vor face cu cele "retro"? Am vazut masini vechi, exceptionale ca si aspect, care in mod clar nu respectau nicio norma Euro. Ma refer la 2CV, Mercedes 280SEL, Porsche 365, chestii din astea.
Si nu e rusine sa circuli cu metroul, la ce infrastructura si ce /cate statii sunt! Este incredibil cum ajungi dintr-o parte in alta a Parisului in 30-40 de minute cu metroul.
Ma minunez cand vad cum la orice masura ce urmeaza a fi aplicata intr-o tara civilizata (sau nu), percutam imediat. Ce bine ar fi daca...! Ar fi bine, dar nu va fi.
1. Sebastian, remarcabil articolul, fara gluma. Am "rupt" din context 3 fraze definitorii:
"...maşina nu te va face să te mândreşti cu ea pe stradă... cum ai face cu un Jaguar XF, de exemplu. O maşină care costă la fel de mult, dar arată a ceea ce este, o maşină de peste 50.000 de euro."
"...lipseşte acel ”ceva” care face modelul să fie un rival de care să se teamă producătorii premium."
"Maşina pur şi simplu stă pe drum ... fără să cucerească şoferul prin ceea ce unii numesc suflet."
2. Nici eu nu am inteles de ce in interval de 4 luni ati testat aceiasi de 2 ori. Ma rog, e un pic diferita cealalta: are un pret cu 16000 euro mai mic! Un pic de publicitate?
3. La ce mai este nevoie de Phaeton, daca Pasat este atat de bun?
4. Sigur nu este canibalizata de A4? Ca se cam invart pe acolo, ca si preturi.
5. Felicitari, i-ati binedispus pe managerii de brand de la: Ford, Citroen, Renault, Kia, Hyundai, samd, vor avea un week-end linistit.
Nimic de reprosat lui Daniel pentru traducerea articolului, dar...
Am citit articolul de la sursa si suna un pic altfel. In original nu pare ca se umfla in pene atat de tare. Oricum, de apreciat optimismul debordant.
Ultimele comentarii
335 in total