Mowgli, nu sunt fatarnic, spun ce gandesc si imi asum responsabilitatea acestui gest.
Iti apreciez parerile, consider ca ai ceva de spus pe acest site.
Nu urlam nimic, nici de Charlie, nici de libertatea presei. De ce? Din nou, trebuie sa existe o limita. Un exemplu simplu: te injur, adanc si urat. Iti sparg geamurile de la casa, vandalizez masina, etc. Si vin a doua zi la tine si iti spun ca am glumit, ca sunt de la o emisiune cu camera ascunsa si ti-am facut o gluma. Cum suporti asta?
Ce a fost cu "Je suis Charlie" a fost o nerespectare a limitelor, de ambele parti. E mult si obositor de comentat pe subiectul asta.
Iar cu libertatea de exprimarea si a presei, mai usor. Este atat de multa mizerie in orice stire, care trebuie sa aduca niste clickuri si niste bani, incat e greu sa gasesti ceva de citit in Ro.
Parerea mea.
A avut momentele lui de "glorie". I-a cam tavalit pe mexicani cu remarcile acelea despre ei ca popor. La americani era sa si-o ia ca a scris pe masina niste chestii greu de digerat. In Argentina a comis-o din nou, e greu de crezut ca nimeni din echipa nu s-a sesizat ca numarul ala de inmatriculare era un pic ciudat. Mai sunt remarcile total deplasate despre masini, crime, daca ati vazut episoadele va amintiti. Mai este caterinca ieftina legata de cativa oameni politici, s-a luat de aspectul fizic! Apoi un pic de rasism.
Apogeul a fost atins cu "baby Jesus", bascalia trebuie sa opreasca la un punct, sunt limite peste care nu treci.
Nimeni nu este de neinlocuit!
Indiferent ca ne place sau nu, Hamilton+Mercedes reprezinta cel mai performant pachet de pe grila de start in sezonul 2015.
Bottas/Massa+Williams trebuie sa mai creasca putin si au motorul in regim de client.
Vettel+Ferrari cauta formula castigatoare.
Alonso+McLaren au mici probleme.
Ricciardo+Red Bull: daca nu vin cu vreo formula aerodinamica spectaculoasa ca rezultat, diferenta de putere va fi determinanta.
Inca ceva!
Marchionne vorbeste de aliante, iar la Geneva, FCA a prezentat o singura premiera: Fiat Doblo Trekking. Nu este cam putin? E salonul de la Geneva unde toti producatorii mari sunt OBLIGATI sa vina cu bunatati. Poate la Paris sa vedem ceva mai mult din partea celor de la FCA.
Prefer oricand MX-5 decat 124.
Renault reuseste cu Nissan, Hyundai cu Kia, GM, VW si Toyota singuri, de ce nu reuseste si Fiat cu Chrysler?
Si de ce ar avea nevoie Mazda de alinta FCA? Ca se descurca destul de bine pentru un producator de dimensiunea lor!
Poate FCA ar trebui sa mai umble un pic la calitate, cateva modele, dar foarte bune si dezirabile ca pret.
Ultimele comentarii
335 in total