Pur si simplu motorul, aerodinamica si sasiul monopostului RBR nu se potrivesc. Nu au ajuns (anul acesta) la un nivel optim precum in sezoanele in care dictau ora exacta in F1.
Si pana la urma este de inteles. Nimic nu functioneaza cum trebuie. S-au cam saturat sa nu le merga jucaria! Renault, sa fie acuzati ca motorul nu ofera suficienta putere, iar RBR, de rezultatele slabute.
Au doar al patrulea monopost de pe grila, fara sperante mari de a urca.
E cam gresit modul de calcul. 8,6 este raportul Kg/CP. Impartire simpla greutatea (1000Kg) la putere (115Cp).
Peste Passat? Iar comparam banane cu mandarine? Asa si Passatul este (in echiparea de 57.000 euro) sub Porsche 911 care costa de 3 ori mai mult.
Eu am facut un drive-test (scurt) acum cateva zile, la dealer si m-a impresionat placut. Usoara, inertie mica, motor aspirat cel putin interesant.
Scumpa? Da, dar nu te obliga nimeni la varianta asta. Poti configura linistit ceva la 13-14.000 euro, cu dotari asemanatoare cu ce are si concurenta. Acum depinde de gusturi.
@ Sebastian: articolul este bun, "real", poate ca lipsesc detalii despre i-Eloop ce face si cu ce se mananca :)
Cam 1 secunda vor scadea cele doua Mercedesuri in calificari. Si asta fara sa transpire!
Daniel, incercati sa gasiti o formulare diferita pentru "din cauza unei scurgeri de apă". Foarte bine merge si "din cauza unei scurgeri la circuitul de racire". Noi va facem mai buni, da? :)
Dupa ce ca au probleme financiare, Sauber trimite pilotii pe circuit, desi o instanta i-a dat dreptul sa piloteze lui Giedo van der Garde. S-au inteles la bani?
Ultimele comentarii
335 in total