Maurizio Arrivabene nu e prost! Logic, cu oricate interese ar fi la mijloc, nu ar fi ajuns acolo fara ceva in cap. Momentan Ferrari are 3 echipe motorizate pe grila. Anul viitor, daca le ies calculele, vor avea 4, la egalitate cu Mercedes. Pe langa RedBull vor avea motoare Ferrari si juniorii.
@Daniel Popescu: "Germanul s-a apropiat la mai puţin de două secunde de lider, însă nu a mai avut nevoie de un atac decisiv, întrucât motorul monopostului lui Rosberg a luat foc cu numai două tururi înainte de finalul cursei." Nu e corect, te rog modifica in loc de "lider" - Vettel.
Multumesc.
Eu cred ca ar trebui sa fie vreo 5 producatori, ordine aleatoare: Bridgestone, Michelin, Pirelli, Hankook si Yokohama. Sa mearga pilotii la limita in fiecare tur, iar in calificari sa ii vedem pe pista pe intreaga durata a calificarilor. Si in free practice.
Cam asa ar trebui sa arate F1(competitia) adevarata.
Ce dragut! Daca mai faceti gat, plecam. Ah, am uitat, Bernie ne vrea aici! Deci, ciocu' mic, Bernie e cu noi.
Concurenta, aceasta ar trebui sa fie cheia intr-o F1 tinuta in frau de mult prea multe reguli. Insa exista niste interese care o strica. Peste toate astea, probabil ca Pirelli castiga din greu, daca sunt intr-un sport in care imaginea lor are grav de suferit, dar continua sa fie prezenti.
Cu permisiunea autorilor, din articolul original citez o fraza absolut relevanta: "If you're Sebastian, you have a bit of a rough time, you get in a car, you're for sure going to be third, you can't lose, and something goes wrong, you're not going to jump out of the car and say, 'Thank God that happened.' You would do the same and I would do the same."
Mai exista acea asociatie a pilotilor? Asociatie care ar trebui sa o puna de un mic boicot, ca mai sunt cateva curse pana la finalul sezonului. Cam cum a fost in anii 2005 la MP USA Indianapolis, cand Michelin nu au garantat integritatea anevelopelor si pilotii ale caror monoposturi erau echipate cu acest tip de pneuri nu au concurat.
Ultimele comentarii
335 in total