Mesajul email l-am adresat (pe langa cei doi dinozauri) si celor de la comisia.etica.arbitraj@tvr.ro si dept.sport@tvr.ro (sursa www.tvr.ro) Inca nu am primit niciun raspuns. ;( Mai astept vreo 2 zile, dupa care trec la dat telefoane ;)) Telefonul telespectatorului (robot telefonic non stop): 021.208.07.20 ! Poate asa o sa auda cine trebuie... desi, daca e adevarat ce zice Catalin (Info pentru fani de CatalinF1 05.04.2009, 17:06) e nasol rau de tot!
Clasamentul pilotilor de pe situl vostru nu prea e corect... El ar trebui sa fie cam asa: 1 Jenson Button British Brawn-Mercedes 15
2 Rubens Barrichello Brazilian Brawn-Mercedes 10
3 Jarno Trulli Italian Toyota 8.5
4 Timo Glock German Toyota 8
5 Nick Heidfeld German BMW Sauber 4
6 Fernando Alonso Spanish Renault 4
7 Nico Rosberg German Williams-Toyota 3.5
8 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 2
9 Mark Webber Australian RBR-Renault 1.5
10 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 1
11 Sebastien Bourdais French STR-Ferrari 1
(restul pilotilor au 0 puncte)
Iar la echipe, la fel, e gresit )ar trebbui 1 Brawn-Mercedes 25
2 Toyota 16.5
3 BMW Sauber 4
4 Renault 4
5 Williams-Toyota 3.5
6 STR-Ferrari 3
7 RBR-Renault 1.5
8 McLaren-Mercedes 1
9 Force India-Mercedes 0
10 Ferrari 0 ).
Ca de obicei, comentatoirii TVR "s-au intrecut" pe sine in prostii!
In disperare de cauza, le-am trimis urmatorul mesaj prin e-mail:
"Buna ziua.
Doresc ca acest mesaj sa parvina d-lor Dan Mihai Alexandrescu si Victor Bonifaciu.
Urmaresc constant Formula 1 incepand din anul/campionatul 1990. Pana atunci, am urmarit-o sporadic, atat cat a permis regimul Ceausescu.
Referitor la MODUL d-voastra de a comenta cursele F1 in general... doresc sa va atrag SERIOS atentia asupra urmatoarelor "deficiente" - exemplificate chiar cu comentariile voastre de la marele premiu al Malaesiei de anul acesta (2009):
1) Tot vorbiti si ii laudati la fiecare cursa F1 pe Sechelariu, Marinescu, etc... Dar de ROMÂNUL Michael Herck, care concureaza DE DEMULT CU SUCCES in GP2 Series(http://gp2.gpupdate.net/en/persons/michael-herck/) si care CHIAR AZI, 5 apr. 2009 cand voi deja comentati cursa F1 din Malaesia, el, Herck luase locul 13(!) din 26 in prima cursa de GP2 din acest weekend (http://gp2.gpupdate.net/en/raceresults.php?racepartID=2836) - de el NU ZICETI NIMIC?!?!? De Michael Herck se scrie deja in Wikipedia, de Sechelariu nu!
2) Deseori sunteti prea preocupati cu febrilitate de lucruri marunte in timpul transmisiunii F1 si pierdeti ESENTA de pe circuit. Ieri, in calificarile F1 din Malaesia, erati super-preocupati la finalul transimisiei TV daca se va intercala cineva intre Button si... Barrichello (!) pe prima linie a grilei de start... asta in conditiile in care Barrichello ORICUM era DEJA penalizat cu 5 pozitii pe grila de start... Un non-sens total!!! ;))))) Iar in timpul cursei de duminica, nici macar nu ati sesizat ca la al treilea pit-stop al celor 2 piloti Brawn GP, acestia au optat pentru cauciucuri intermediare de ploaie! Si multe altele de genul acesta... lista e MULT prea lunga!
3) Mult prea des sunteti ATAT de NEATENTI incat faceti confuzii FOARTE DERANJANTE intre piloti! Ex, in cursa F1 de azi din Malaesia, la inceputul cursei l-ati confundat pe Barrichello cu Button in timp ce acesta (Barrichello) se lupta cu Webber si Alonso pe circuit! Nu veniti cu scuze ca nu aveti informatii suficiente, si noi, telespectatorii nu avem decat tot un monitor/TV la dispozitie! Dar noi SUNTEM atenti la cursa, nu ca "altii"!
4) De cele mai multe ori vorbiti PESTE transmisia "team radio" de pe ecran... si astfel nu intelegem nici noi, telespectatorii, si nici voi ce se spune in transmisia radio respectiva! Si acolo se spun lucruri IMPORTANTE, chiar daca voua vi se par amuzante, d-le Bonifaciu! (ma refer inclusiv la transmisia radio din Malaesia, in care Massa era disperat ca nu vedea nimic din cauza foliei de plastic de pe viziera).
5) D-le Alexandrescu, TOATE informatiile de pe parcursul unei curse SUNT IMPORTANTE, inclusiv GREUTATEA masinilor la start. Acestea nu sunt "simple estimari", ci sunt DATE REALE, care - asa cum ati patit chiar dvs ulterior, cand ati fi dorit totusi sa stiti "ce greutate are masina lui Rosberg" - sunt foarte importante in "economia" ulterioara a cursei!
6) Va plangeti de lipsa Internetului si a informatiilor aduse de acesta?! Cum se poate ca un GIGANT ca TVR sa aiba probleme cu conexiunea Internet?!?!?! E ABERANT! Si nu-mi spuneti mie ca nu stiati de serviciul oficial "LIVE TIMING" de pe situl oficial www.formula1.com ca nu va cred! Faceti-va d-lor un cont acolo, dureaza un minut, si-o sa aveti la dispozitie TOATE datele importante de pe parcursul oricarei curse F1 in timp real!
D-lor, acest mesaj "il tot coc" de vreo 2 ani incoace, dar acum s-a umplut paharul! Tineti cont ca daca mi-am permis sa-mi aloc 20 minute din timpul meu pretios ca sa va scriu acest mesaj, inseamna ca CHIAR am ajuns la capatul rabdarii! Schimbati-va d-lor atitudinea, deveniti mai profesionisti si faceti-va datoria de comentatori IMPARTIALI! Daca nu, dati-va demisia si lasati pe altii in locul vostru care sa o faca asa cum trebuie!
PS Uneori greselile si scaparile voastre au fost asa de crase, incat - de disperare - am preferat sa urmaresc cursele F1 la RTL, desi nu stiu o boaba de limba germana! Asta CHIAR ar trebui sa va dea de gandit."
Poate ar trebui facuta o petite online sa facem ceva cu dinozaurii astia doi, desi parca s-a mai facut chestia asta in trecut, fara mare succes. :(
Ciudat?! UIte aici "ciudatenii": cum se acordau pct in F1 in anul de debut, 1950 - Points for top 5 finishers (8, 6, 4, 3, 2). Points for fastest lap: 1 point. Only the best four of seven scores counted towards the world championship. Points for shared drives were divided equally between the drivers, regardless of who had driven more laps. Sau in 1970: Points for top six finishers (9, 6, 4, 3, 2, 1). Points only counted for top-placed car for each constructor. Only the best six scores from the first seven races and the best five scores from the remaining six races counted towards the championship. In 1980: Points for top six finishers (9, 6, 4, 3, 2, 1). Half points awarded for races stopped before half distance. Only the best five scores from the five seven races and the best four scores from the remaining eight races counted towards the championship. Iar in 1990: Points for top six finishers (9, 6, 4, 3, 2, 1). Half points awarded for races stopped before half distance. Best 11 results only counted towards the championship. Din 1991 pana in 2002 au fost: Points for top six finishers (10, 6, 4, 3, 2, 1). Half points awarded for races stopped before half distance. Din 2003 functioneaza sistemul actual de puncte. ;) Bafta!
Ultimele comentarii
109 in total