Daca sunteti sigur ca totul a fost corect si ca ambele masini au fost stock, fara nici un fel de modificare fata de cele vandute clientilor, am doua intrebari:
- de ce in film sunt maxim 10 persoane prezente (probabil toti angajati BMW)?
- cand vom putea vedea o astfel de demonstratie live, in care pot veni si oameni cu masinile cumparate de ei?
Ori ati vrut sa transmiteti mai departe gluma (proasta, as putea adauga) ori habar nu aveti de masini si cum functioneaza un sistem de tractiune integrala.
Sa presupunem ca cei de la BMW nu au facut nimic Q5-ului pentru ca acesta sa nu poata urca (adica nu au scos siguranta de la EDL), dar nu vi se pare ciudat ca X3-ul a urcat fara sa se invarta deloc rotile in gol pe role? X3-ul (ca si Q5) nu are diferential central blocabil, deci este imposibil sa nu se invarta deloc rotile in gol.
Pentru BMW rolele au fost blocate.
Ori ati vrut sa transmiteti mai departe gluma (proasta, as putea adauga) ori habar nu aveti de masini si cum functioneaza un sistem de tractiune integrala.
Sa presupunem ca cei de la BMW nu au facut nimic Q5-ului pentru ca acesta sa nu poata urca (adica nu au scos siguranta de la EDL), dar nu vi se pare ciudat ca X3-ul a urcat fara sa se invarta deloc rotile in gol pe role? X3-ul (ca si Q5) nu are diferential central blocabil, deci este imposibil sa nu se invarta deloc rotile in gol.
Pentru BMW rolele au fost blocate.
@emu - cum a zis cineva mai sus - anvelopele all-season sunt o gluma. Cum am scris mai sus - nu trebuie sa iti cumperi 4 anvelope in acelas timp, poti cumpara prin mai doua, si in octombrie inca doua. Iar daca le mai gasesti si SH pe kadet-ul tau nu te costa toate 4 mai mult de 3 mil. stiu ca e mult cand nu ai bani, dar nici mie nu-mi place cand primul la semafor are anvelope de vara si, daca plecare e si putin in panta (2% e suficient), nu trece decat el cand e verde.
Mai sunt altii care considera ca daca au tractiune fata e suficient sa puna pe fata anvelope de iarna, dar intr-o curba imediat se invart.
Cea mai trista faza am vazut-o iarna trecuta cand un BMW avea decat pe spate anvelope de iarna, si a incercat sa faca pe zapada cerculete. Nu a reusit.
Si mai e ceva - anvelopele le cumperi o data, si daca sunt noi le folosesti cel putin 4-5 ani. Mai ales daca faci parte din categoria celor care nu isi permit, atunci clar esti cineva care nu face multi Km, si te vor tine lejer 5 ani. Ti se pare mult 100 ron pe an ca sa mergi in siguranta?
Sunt de acord ca o problema majora este costul, dar daca te gandesti la costul de reparatii in cazul unui accident, fie el si minor, niste anvelope sh care costa sub 100 ron bucata si care te tin cel putin o iarna sau doua, nu mai par asa scumpe. iar daca cauti putin pe aici vei gasi anvelope de iarna de la 130 lei bucata.
Si mai e ceva - nu te obliga nimeni sa le cumperi pe toate 4 o data, poti cumpara cate doua, la 3 - 4 luni diferenta, numai ca majoritatea se gandesc ca au nevoie de anvelope de iarna dupa prima ninsoare.
Ultimele comentarii
572 in total