Tinand cont ca la cumpararea unei masini electrice statul roman iti da bani (sau cel putin este proiect de lege), din cate imi aduc aminte 5000 euro, iar la cumpararea unui autoturism Euro 5 platesti "taxa de poluare" nu cred ca am exagerat zicand ca ne sunt indesate pe gat.
Si de ce idei preconcepute vorbesti. Faptul ca pentru a face plinul la o masina electrica trebuie sa astepti o ora, asta daca ai pompa specializata, sau ca "un plin" it da o autonomie mai mica decat la ... orice altceva? Poti sa imi explici cum aceste idei sunt gresite?
Nu stiam ca vor concura separat. In acest caz nu am nimic cu ele, pot sa faca ce cursa doresc ei. Fiint foarte silentioase si lente ... probabil va fi o cursa plictisitoare.
@GT-R - nu am scris nimic de Nissan sau GT-R, m-am referit numai la performantele masinii (as fi zis acelas lucru oricine ar fi produs-o). Sa stii ca si mie imi place GT-R-ul.
Nu am nimic impotriva masinilor electrice, nu mi-as cumpara una din cauza limitarilor, dar ma enerveaza faptul ca incep sa ne fie indesate pe gat.
Cat despre acest model, viteza maxima 150 Km/h si 0-100 in 6.8s inseamna ca viteza medie pe un tur de circuit cu greu va fi peste 135 Km/h, asta inseamna minim 6 minute pe tur. Cu autonomia de 20 minute inseamna la fiecare 3 ture de circuit masina va sta 30 minute la boxe, mai mult decat sta un oricine la o benzinarie ... cand este coada. Poate vor inlocui cu totul bateriile, dar nu mi se pare corect.
Si mai este o problema cu aceasta masina (de fapt toate masinile din categoria ei), cea mai mare dintre toate - este o masina foarte periculoasa. Pe portiunile pe care prototipurile depasesc usor 300 Km/h aceasta va merge cu 150. Sunt sigur ca va fi cel putin un accident cauzat de viteza "spectaculoasa" a masinilor din aceasta clasa.
Mie mi-ar placea sa vad o cursa se Formula 1 in fiecare weekend, dar sunt de acord cu Damon Hill si Mercedes. Daca in Bahrain sunt inca revolte nu cred ca vor veni multi spectatori la cursa, si nici echipele nu s-ar putea simti in totala siguranta. In plus, cum au zis si cei de la Mercedes, nu pot sa lucreze 365 zile pe an, angajatii ar trebui sa aiba libera toata luna decembrie.
Pot face decat comandarea cutiei si a ambreajului manuale, in rest cutia sa fie identica, deci sa se poata folosi in continuare si modul automat. Cei de la Aston Martin au facut exact invers la cutia de viteze folosita pe Vanquish, au folosit o cutie manuala care era controlata electronic, si careia i-au pus padele. Probabil ca este ceva destul de greu de facut, dar nu imposibil.
Ultimele comentarii
572 in total