@marius
Ferrari accelereaza mai repede pana la 100 Km/h deoarece Porsche pierde cel putin 0.3s cu schimbarea unei trepte de viteza, Porsche are cutie de viteze manuala, si oricat de bun ar fi pilotul, tot nu poate schimba la fel de repede cum schimba o cutie de viteze cu dublu ambreaj. Daca GT2 RS ar fi avut PDK cu siguranta ar fi fost mult mai rapid pana la 100Km/h. In schimb pe circuit aderenta superioara oferita de pneurile Michelin Pilot Sport Cup, greutatea mai mica (170 Kg) si puterea in plus fata de Ferrari se vor face simtite foarte bine. GT2 RS pentru circuit a fost facut.
Mie mi se pare test platit de Ferrari, nu pentru ca McLaren a fost mai lent decat 458 Italia, ci pentru ca Porsche a fost mai lent decat 458. Pe circuit este de departe cea mai rapida masina dintre cele testate, pentru ca este cea mai usoara, cea mai puternica si are cele mai performante anvelope. Si mai este si speciala pentru circuit.
http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_997_gt2_rs-vs-ferrari_458_italia.html - decat in acest test si pe circuit ud (datorita anvelopelor) este mai lent Porsche.
Formula 1 nu este competitie mono-marca, asa ca montarea evacuarii in acelas loc pentru toate echipele mi se pare o idee tampita.
Cum zicea si Martin Whitmarsh, evacuarea si motorul nu pot fi considerate elemente aerodinamice, deoarece oriunde ar fi plasata evacuarea va avea un efect asupra aerodinamicii.
Cat despre alimentarea motorului cu benzina atunci cand acceleratia nu este apasata ... este destul de greu de calculat avantajul in timpul cursei, tinand cont ca masinile care fac asta trebuie sa care mai mult combustibil.
Nu tin cu Red Bull, cred ca ei au cel mai mare avantaj (cel putin in calificari) datorita acestui sistem, dar nu mi se pare corecta interzicerea lui.
Costa de 3 ori mai mult decat un X5, nu merge iara ulita, nu are loc in portbagaj decat un rucsac, la fiecare traversare a unei linii de tranvai in Bucuresti trebuie sa mergi ca un melc, nu-ti poti lua toti prietenii in ea ... dar cand ma gandesc cum m-as simti in timp ce as conduce-o nu imi pasa de nici un dezavantaj al acestei masini.
Ultimele comentarii
572 in total