@eu
Nu stiu cine le cumpara, si nici daca mi-as cumpara unul daca as avea ~65k euro pentru o masina noua, dar as lua in considerare un Mach 1.
Comentariul meu era legat strict de comentariu lui Mike.
@Mike - daca nu mai intereseaza pe nimeni, de ce ford a pastrat in Europa doar versiunea V8?
https://www.automarket.ro/stiri/ford-mustang-cu-motor-de-23-litri-turbo-eliminat-de-pe-piata-europeana-102659.html
Inteleg ca ai ochelari de cal si vezi doar electrice in fata ochilor, dar asta nu inseamna ca stii despre ce vorbesti.
ca o completarea a comentariului precedent: in 2035 ma astept ca majoritatea masinilor noi sa fie electrice, ceea ce va face implementarea acestei legi complet irelevanta. chiar si asa, interzicerea masinilor cu combustie interna in Europa nu va influenta aproape deloc nivelul emisiilor de dioxid de carbon la nivel mondial, pentru ca aceste masini oricum nu reprezinta mai mult de 2-3% din emisiile de carbon la nivel mondial.
Am mai multe probleme cu aceasta decizie. in primul rand le este usor sa scoara tap ispasitor masinile, pentru ca le vedem peste tot, si de obicei nici o firma sau guvern nu platesc pentru a le face mai verzi, tot cumparatorii fac asta.
In cadrul emisiilor de dioxid de carbon, sectorul aviatic polueaza mai mult in Europa. dar asta e irelevant. pentru ca Europa are jumatate din populatia Chinei sau a Indiei, unde nu cred ca s-a vorbit vredata de reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera. Degeaba se impun restrictii extrem de stricte in Europa si Statele Unite, Canada si inca 5 tari, este irelelevant cand majoritatea fabricilor poluante sunt in China, iar vapoarele de croaziera sau cele care transporta produse polueaza fara nici un stres.
https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/daviz/greenhouse-gas-emissions-from-transport-3#tab-chart_1
Ultimele comentarii
569 in total