Eu vorbea despre consistenta in penalizari, si am facut referire la penalizarea lui Hamilton pentru a compara severitatea celor doua incidente. Am fost de acord cu penalizarea lui Hamilton, dar nu sunt de acord cu cei care contesta penalizarea lui Petrov, penalizare pe care o merita.
Cat despre Hamilton - da, a facut gresei, si a fost penalizat. Mi se pare normal. Din cauza asta si Petrov a fost penalizat.
Hamilton a fost penalizat in Singapore pentru ca l-a atins foarte usor pe Massa, si Masa a inceput sa urle in dreapta si stanga ca Hamilton e periculos, chiar daca a fost un simplu incident de cursa, iar acum tu zici ca Petrov nu ar trebui penalizat? Petrov, ca si Alonso, a franat mult prea tarziu, si isi merita penalizarea. Nu a fost manevra de depasire, a fost prostie, ca si cum ai frana cand ai rosu la semafor si franezi mult prea tarziu, si intrii in cineva care circula regulamentar. Nu poti spune "nu am vrut sa il lovesc".
100% inseamna ca decat pilotul din pole poate sa plece in cursa :))
Parerea mea este ca acest procent trebuie micsorat, pe la 105%, pentru ca 107% se calculeaza in Q1, cand masinile din top folosesc anvelopele mai lente, si in realitatea regula de 107% este mai mult 110%.
Parerea mea este ca niciodata pietonul (in cazutl acesta biciclista) nu poate fi absolvit in totalitate de vina.
Eu, ca pieton, ma asigur de fiecare data cand traversez, fie ca traversez pe trecerea de pietoni cand am verde fie ca traversez un bulevard in zone unde nu exista trecere de pietoni.
Idea e urmatoarea - chiar daca traversezi pe trecerea de pietoni la semafor si ai verde, nu stii cum vine un betiv cu peste 100Km/h si te zdrobeste, asta pentru ca nu te-ai oprit 2 secunde sa te uiti in stanga si in dreapta. Mai conteaza a cui este vina?
Daca vor face un SUV in genul Mega Track atunci eu sunt de acord.
Pentru mine cel mai bine ar fi fost daca Lamborgini ar crea un urmas al Espada, adica un Coupe cu 4 locuri, concurent pentru Ferrari FF, pe care eventual sa il faca hibrid. Pana la urma cei de la Lamborghini pot folosi orice din curtea VAG, asa ca V8-ul biturbo proaspat prezentat pe Audi S8, cuplat la un sistem hibrid ar fi fost ceva frumos.
Ultimele comentarii
568 in total