"Cu un asemenea potenţial, TT-RS Plus ar câştiga uşor câteva secunde la capitolul sprint 0-100 km/h şi viteză maximă." - adica de la 4.6s ar scadea la 3.6s sau mai putin? Sau cu alte cuvine - ar deveni cel putin la fel de rapid pana la 100 Km/h ca un Audi R8 GT, Porsche 911 Turbo sau Nissan GT-R de 480 CP (pre-facelift)?
Este greu atunci cand cei care scriu articole sunt jurnalisti si nu sunt oameni pasionati de domeniul despre care scriu (si nu ma refer numai la articolele din domeniul auto sau de pe acest site).
Sunt total de acord cu ce ai scris, dar o noua aripa fata are nevoie de ~6 saptamani (am auzit asta intr-un race build-up la BBC) de la proiectare pana la montarea pe masina, ceea ce inseamna ca Mercedes ar fi avut un avantaj cel putin 3-4 curse. Asa au fost double-diffuser si F-duct, ambele au fost folosite de la prima cursa a sezonului, iar celelalte echipe au reusit sa le implementeze dupa mai multe curse, nu imediat de la cursa urmatoare
Oricum, interesanta idea, astept sa vad si rezultate.
Acum am observat - acesta aripa fata din fotografii nu are cum sa fie pentru masina de anul viitor deoarece anul viitor masinile vor avea un nas mai jos, cred ca este mai mult o dezvoltare a aripii fata pentru ultimele curse din acest an. Altfel nu vad ce rost ar avea construirea unei aripi fata care foloseste aceasta idee numai pentru testare pe monopostul de anul acesta.
Poate motorul electric dezvolta decat 34 CP acunci cand motorul pe benzina dezvolta puterea maxima, si 82 CP la turatii mai mici ale motorului pe benzina.
Ceea ce nu inteleg multi - puterea data in specificatii nu este puterea motorului pe toata plaja de turatie, ci puterea maxima atinsa la un moment dat.
Ultimele comentarii
568 in total