Cred ca Audi a castigat mult in primul trimestru datorita Q3, iar BMW a pierdut datorita prezentarii noii serii 3, care abea a inceput sa se vanda. Eu cred ca BMW se va apropia mult de Audi in a doilea trimestru, poate chiar il va depasi, o data ce incep livrarile de F30.
Din pacate Mercedes mi se pare ca a ramas putin in urma la capitolul design, dar nu pot spune de ce am aceasta parere.
Ar fi interesant un tabel ordonat si dupa valoarea vanzarilor.
De exemplu Porsche, a vandut 31 masini fata de 44 Alfa Romeo, numai ca pretul mediu al unui Porsche este de vreo 3 ori mai mare decat a unei Alfe.
In articol este vorba de o masina care se va produce in viitor, nu exista acum si deci nu si-a luat-o de la nici un GT-R.
In al doilea rand pentru unii timpul pe un tur de circuit sau acceleratia 0-200 Km/h sau pe sfert de mila nu reprezinta in totalitate o masina. Pentru mine conteaza un singur lucru - cat de mare este zambetul provocat de masina atunci conduc.
Nu inteleg cum se pot aplica regulile retroactiv, si rezultatele Mercedes AMG sa fie considerate provizorii in cazul in care se considera ulterior acest sistem ca fiind neregulamentar. Daca li s-ar zice inainte de cursa ca acest sistem este neregulamentar, ar astupa acele gauri si gata, nu l-ar folosi, dar atata timp cat sunt lasati sa concureze cu el si in repetate randuri li s-a zis ca este regulamentar, punctele sunt ale lor, nu are nici o logica sa le fie luate ulterior.
Singurul motiv pentru care unele echipe protesteaza impotriva acestui sistem este dificultatea in implementarea lui daca masina nu a fost proiectata de la inceput impreuna cu acest sistem, exact cum a zis Ross Brawn.
Nu consider ca VW este sfant la fiabilitate si calitate, dar consider ca diferenta de pret intre cele doua marci este una care reprezinta diferentele de calitate, fiabilitate, costuri de intretinere si reparatii. Daca doresc sa cresca preturile, atunci sa aduca si masinile si suportul la nivelul VW. Daca vor creste decat pretul nu pot decat sa rad. Cum VW are o imagine mai buna decat Renault, va disparea motivul principal pentru care cineva cumpara Renault in loc de VW.
Cred ca este vorba de tempomat, cruise-control sau cum vreti sa ii ziceti, si nu este un limitator de viteza.
Un avertizor sonor pentru depasirea unei viteze prestabilite creste siguranta, dar limitatorul, cel putin in cazul unei depasiri, reduce siguranta.
Ultimele comentarii
568 in total