Nici mie partea din fata nu imi place prea mult, dar interioru mi se pare o evolutie foarte buna.
Daca veti privi industria auto in ansamblu veti observa ca modelele de masini consacrate si cu vanzari mari nu au parte de schimbari totale de design de la o versiune la alta. - toata gama Audi, BMW si Mercedes in special.
@tipic - Astra cu motorul biturbo diesel de 195 CP are raportul putere/greutate similar cu cel al unui Golf 6 GTD, iar asta nu inseamna decat consum mai mare, si posibil o viteza maxima mai mare, dar acceleratiile vor fi similare (Golf 6 GTD are 1420 Kg, Astra 2.0 CDTi de 165 CP are 1570 Kg, iar versiunea cu doua turbine are sigur mai mult). Cat despre design - nu stiu de ce ti se pare tie noul Astra o referinta in design-ul compactelor, mi se pare mai mult o involutie catre Astra G (cel putin in partea din fata) decat o evolutie (sau revolutie) a Astra H, dar asta nu e neaparat ceva rau.
VW vrea prin noile generatii ale modelelor sale sa isi pastreze clientii, iar asta nu se face schimband total un model.
Pana la urma nu va obliga nimeni sa va cumparati Golf, puteti foarte bine sa cumparati un C4, Megane, Focus, sau orice altceva, iar acea masina va fi, cel mai probabil, mai ieftina. Dar la fel de probabil se va si vinde mai ieftin decat un Golf in momentul in care va veti decide sa o schimbati. (din cate am observat decat Octavia, Auris/Corolla si Civic isi mentin pretul la fel de bine ca un Golf)
Din cate stiam eu BMW Z4 sDrive35is avea acelas motor ca si BMW Seria 1 M, adica un N54 de 340 CP (biturbo), si in echiparea standard venea impreuna cu o cutie de viteze cu dublu ambreaj in 7 trepte.
Noul model vine impreuna cu motorul N55, care are o singura turbina.
Ultimele comentarii
568 in total