@gayus - dupa cum am scris mai sus, hai sa nu fim ipocriti. Eu am explicat de ce nu mi se pare anormal faptul ca Alonso il prefera ca Massa sa ii fie coechipier in continuare. In locul lui si tu ti-ai dori acelasi lucru. In plus, nu Alonso este cel care decide cine ii va fi coechipierul. Nu e ca si cum ar avea o echipa la fel de buna ca Ferrari unde sa poata pleca.
@formula si gayus - se pare ca ati uitat ce sezon a avut Alonso in 2007, cand l-a avut coleg de echipa de Hamilton, un incepator. In aceste conditii este normal ca Alonso sa fie cel mai mare sustinator al lui Massa, un pilot slab care il pune intr-o lumina buna. Nu cred ca este vorba de frica de competitie, pur si simplu vrea sa evite repetarea sezonului 2007. Si, sa nu fim ipocriti, cu exceptia unor cazuri speciale, oricare din noi ar face la fel.
Nici mie partea din fata nu imi place prea mult, dar interioru mi se pare o evolutie foarte buna.
Daca veti privi industria auto in ansamblu veti observa ca modelele de masini consacrate si cu vanzari mari nu au parte de schimbari totale de design de la o versiune la alta. - toata gama Audi, BMW si Mercedes in special.
@tipic - Astra cu motorul biturbo diesel de 195 CP are raportul putere/greutate similar cu cel al unui Golf 6 GTD, iar asta nu inseamna decat consum mai mare, si posibil o viteza maxima mai mare, dar acceleratiile vor fi similare (Golf 6 GTD are 1420 Kg, Astra 2.0 CDTi de 165 CP are 1570 Kg, iar versiunea cu doua turbine are sigur mai mult). Cat despre design - nu stiu de ce ti se pare tie noul Astra o referinta in design-ul compactelor, mi se pare mai mult o involutie catre Astra G (cel putin in partea din fata) decat o evolutie (sau revolutie) a Astra H, dar asta nu e neaparat ceva rau.
VW vrea prin noile generatii ale modelelor sale sa isi pastreze clientii, iar asta nu se face schimband total un model.
Pana la urma nu va obliga nimeni sa va cumparati Golf, puteti foarte bine sa cumparati un C4, Megane, Focus, sau orice altceva, iar acea masina va fi, cel mai probabil, mai ieftina. Dar la fel de probabil se va si vinde mai ieftin decat un Golf in momentul in care va veti decide sa o schimbati. (din cate am observat decat Octavia, Auris/Corolla si Civic isi mentin pretul la fel de bine ca un Golf)
Ultimele comentarii
570 in total