Din pacate pentru ei a cam trecut vremea motoarelor aspirate. Motoarele turbo vin cu un plus atat la capitolul eficienta cat si la capitolul performante in lumea reala - la turatii mici au cuplu mult mai mare.
Depasirea lui Vette asupra lui Vergne este regulamentala - http://www.youtube.com/watch?v=VF4B34AhQe0
Cat despre depasirile asupra lui Kobayashi si a HRT-ului - au fost depasiri facute sub steag galben cu rosu, adica pista alunecoasa, luminile galbene nu erau intermitente.
sistem de frânare cu discuri de 17 inch - deci vine standard cu jante de 20-21 inch? cool.
Dar tot nu inteleg de ce un Golf GTI are nevoie de discuri de frana mai mari decat cele ale unui Aventador.
Si mie mi s-a parut ca la exterior se aseamana mai mult cu Golf 4 decat Golf 6, dar la interior chiar au copiat Golf 4 (si l-au inbunatatit)
@BaditzaEx - WRX STI, din ce vad pe subarumotors.ro, are un pret de 47.740 euro, care este comparabil cu pretul unui Audi RS3 (~50.000 euro), si este mult peste pretul de baza al unui Golf 6 R (sunt de acord ca la Golf pretul creste foarte repede in momentul in care se pun optionale pe el). Nu poti compara GTI-ul cu un STI, pur si simplu sunt intr-o alta gama de pret.
Cat despre Focus ST si Veloster Turbo - Focus ST imi place si mie, mi-au placut toate generatiile Focus, dar Veloster Turbo mi se pare, cum zice "@antony", urat cu spume.
@Ivanoff
In primul rand expresia "motorul X are puterea Y" este o expresie total gresita. Expresia corecta este "motorul X atinge o putere maxima Y", eventual urmata de "la turatia Z". In functie de cum sunt cuplate cele doua motoare pe BMW ActiveHybrid3, acestea pot da o putere maxima totala cu o valoare cuprinsa oriunde intre 306 si 388 CP.
Pot decat sa presupun ca motorul electric atuce un aport mai mare de putere la turatii mici, la turatia de putere maxima a motorului cu combustie interna, motorul electric poate dezvolta numai 34 CP.
Ultimele comentarii
572 in total