• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Din pacate pentru ei a cam trecut vremea motoarelor aspirate. Motoarele turbo vin cu un plus atat la capitolul eficienta cat si la capitolul performante in lumea reala - la turatii mici au cuplu mult mai mare.
    Citroen lansează gama de motoare PureTech cu trei cilindri de 1.0 şi 1.2 litri
  • Depasirea lui Vette asupra lui Vergne este regulamentala - http://www.youtube.com/watch?v=VF4B34AhQe0 Cat despre depasirile asupra lui Kobayashi si a HRT-ului - au fost depasiri facute sub steag galben cu rosu, adica pista alunecoasa, luminile galbene nu erau intermitente.
    Ferrari solicită o clarificare oficială din partea FIA în controversa depăşirii lui Vettel
  • sistem de frânare cu discuri de 17 inch - deci vine standard cu jante de 20-21 inch? cool. Dar tot nu inteleg de ce un Golf GTI are nevoie de discuri de frana mai mari decat cele ale unui Aventador.
    Volkswagen Golf GTI Concept, imagini şi informaţii oficiale
  • Si mie mi s-a parut ca la exterior se aseamana mai mult cu Golf 4 decat Golf 6, dar la interior chiar au copiat Golf 4 (si l-au inbunatatit) @BaditzaEx - WRX STI, din ce vad pe subarumotors.ro, are un pret de 47.740 euro, care este comparabil cu pretul unui Audi RS3 (~50.000 euro), si este mult peste pretul de baza al unui Golf 6 R (sunt de acord ca la Golf pretul creste foarte repede in momentul in care se pun optionale pe el). Nu poti compara GTI-ul cu un STI, pur si simplu sunt intr-o alta gama de pret. Cat despre Focus ST si Veloster Turbo - Focus ST imi place si mie, mi-au placut toate generatiile Focus, dar Veloster Turbo mi se pare, cum zice "@antony", urat cu spume.
    Volkswagen Golf VII GTI, primele imagini ale conceptului
  • @Ivanoff In primul rand expresia "motorul X are puterea Y" este o expresie total gresita. Expresia corecta este "motorul X atinge o putere maxima Y", eventual urmata de "la turatia Z". In functie de cum sunt cuplate cele doua motoare pe BMW ActiveHybrid3, acestea pot da o putere maxima totala cu o valoare cuprinsa oriunde intre 306 si 388 CP. Pot decat sa presupun ca motorul electric atuce un aport mai mare de putere la turatii mici, la turatia de putere maxima a motorului cu combustie interna, motorul electric poate dezvolta numai 34 CP.
    Pilot de teste de la BMW, implicat într-un accident grav cu un prototip
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău