@P$T
Am comparat Insignia OPC cu modele de la Audi si BMW care au o dimensiune similara si puteri similare, pretul nu a fost luat in considerare, nu am folosit Audi S4 si BMW 335i ca alternative la Insignia OPC. Am vrut pur si simplu sa evidentiez tehnologia invechita folosit in motorul 2.8 V6 si greutatea mult prea mare a masinii.
BMW 328i (care accelereaza pana la 100 la fel de repede ca Insignia OPC) are acelasi pret de baza ca aceasta. Tractiunea integrala mai scade 0.2 din timpul 0-100 Km/h al 328-ului, si costa 2500 euro. Cutia automata sport la BMW este ~2450 euro, la Insignia este ~3600 euro.
Nu am verificat, dar accept faptul ca Insignia OPC este ceva mai bine dotata decat 328i, numai pachetul M (impreuna cu o Albastru Estoril si jante de 19) costa 6000 euro, si in final BMW-ul costa considerabil mai mult, dar impozitul anual este mai mic, la fel si consumul.
0-100 Km/h i n 6 secunde? nu este putin cam mult? BMW 335i are nevoie de 5.5s, iar 335i xDrive are nevoie de 5.3s (5.0s in cazul cutiei automate Sport), Audi S4 are nevoie de 5.0s. Pana si 328i este mai rapid.
Pana la urma este de asteptat asta de la Opel, un producator care face masini cu cel putin 100 Kg mai grele decat un model echivalent de la competitori.
De exemplu: cel mai usor Opel Astra este cu aproximativ 150 Kg mai greu decat cel mai usor VW Golf.
Poate acesta este si motivul pentru care Opel nu afisaza pe site greutatea modelelor sale, decat un interval in care se afla greutatea.
Formula 1 2007 - acesta este motivul pentru care Vettel nu il vrea pe Alonso la RedBull si pentru care Alonso nu va vrea sa se duca la RedBull - Alonso vrea sa fie tot timpul privilegiat.
Cat despre Vettel vs. Webber - Vettel este pilotul mai bun dintre cei doi. Chiar daca Webber a avut victorii si curse bune, din pacate este mai slab decat Vettel.
Ca si anul trecut, cand Alonso nu a vrut inlocuirea lui Massa, probabil ca nici Vettel nu vrea un pilot foarte bun, dar pe Alonso cred ca nu il vrea din alte motive.
Ultimele comentarii
570 in total