@f1fan
daca ai fi citit articolul ai fi observat ca acest concept are fix acelasi motor ca si RS6, 4.0 V8 biturbo de 560 CP. Diferenta este ca acest concept este hibrid, adaugarea motoarele electrice duce puterea maxima la 700 CP.
@unckle
nu cred ca este deloc urat ceea ce am zis, cred ca le-am facut un bine de fapt. Reclama aia este foarte enervanta, de ficare data cand treceam cu mouse-ul deasupra ei se deschidea mai mare si imi suna in casti mesajul reclamei, si nu statea cuminte dupa ce era inchisa prima data, se deschidea la fiecare mouse-over.
Sunt de acord ca din aceste reclame si castiga mare parte din bani si ar trebui sa le las sa se deschida, asta am si facut pana acum, dar reclame precum aia m-au determinat si in trecut sa folosesc add-on-uri pentru a le bloca. Pana la reclama pentru Chevrolet nici nu mi-am dat seama ca nu am instalat AddBlock Plus.
In general nu ma deranjaza reclamele, m-a deranjat aia.
@P$T
Am comparat Insignia OPC cu modele de la Audi si BMW care au o dimensiune similara si puteri similare, pretul nu a fost luat in considerare, nu am folosit Audi S4 si BMW 335i ca alternative la Insignia OPC. Am vrut pur si simplu sa evidentiez tehnologia invechita folosit in motorul 2.8 V6 si greutatea mult prea mare a masinii.
BMW 328i (care accelereaza pana la 100 la fel de repede ca Insignia OPC) are acelasi pret de baza ca aceasta. Tractiunea integrala mai scade 0.2 din timpul 0-100 Km/h al 328-ului, si costa 2500 euro. Cutia automata sport la BMW este ~2450 euro, la Insignia este ~3600 euro.
Nu am verificat, dar accept faptul ca Insignia OPC este ceva mai bine dotata decat 328i, numai pachetul M (impreuna cu o Albastru Estoril si jante de 19) costa 6000 euro, si in final BMW-ul costa considerabil mai mult, dar impozitul anual este mai mic, la fel si consumul.
0-100 Km/h i n 6 secunde? nu este putin cam mult? BMW 335i are nevoie de 5.5s, iar 335i xDrive are nevoie de 5.3s (5.0s in cazul cutiei automate Sport), Audi S4 are nevoie de 5.0s. Pana si 328i este mai rapid.
Pana la urma este de asteptat asta de la Opel, un producator care face masini cu cel putin 100 Kg mai grele decat un model echivalent de la competitori.
De exemplu: cel mai usor Opel Astra este cu aproximativ 150 Kg mai greu decat cel mai usor VW Golf.
Poate acesta este si motivul pentru care Opel nu afisaza pe site greutatea modelelor sale, decat un interval in care se afla greutatea.
Ultimele comentarii
568 in total