Faptul ca Vettel a castigat campionatul cu 3 curse inainte de final este strict vina celorlalte echipe si a celorlalti piloti. Tocmai acest articol este dovada ca RBR nu a fost favorizat.
Cat despre punctarea diferita a curselor si comparatia cu tenisul - in tenis sunt cateva sute de turnee si cateva sute/mii de jucatori (atp rankings ~2100 jucatori), iar turneele sunt punctate diferit pentru a exista o legatura intre nivelul unui jucator si a turneului la care participa. In F1 nu avem de 20-50 ori mai multe masini decat locuri intr-o cursa, si nici curse care se desfasoara in paralel. Ma rog, Ecclestone abereaza.
Gandind logic, eu nu vad rostul unui S65 AMG de 620 CP deoarece S63 AMG are 585CP, iar diferenta de putere este prea mica. Practic platesti mai mult de 100.000 euro pentru o emblema V12 AMG, si cateva dotari care sunt optionale pe S63 (si posibil cateva dotari disponibile exlusiv pe S65, cum ar fi jante si culoare unor elemente de caroserie).
Pe de alta parte, sunt oameni care nu doresc sa cumpere Rolls Royce, si ar dori un Maybach, care nu se mai produce.
Imi place filozofia celor de la BMW, masina de clasa medie hibrida cu motor de 3 litri turbo, dar sunt curios ce performante si consum ar avea un Seria 3 hibrid care are la baza unul din motoarele de 2 litri, benzina sau diesel (cele de minim 184 CP).
@Fan F1: nu ai inteles ceea ce am zis - Massa din 2010 are rezultate mai slabe decat Alonso, termina constant in spatele lui Alonso, de multe ori la mare distanta de el. Prin declaratia pe care a facut-o (ca Alonso este mai bun decat Schumacher) practic a zis "normal ca sunt mai slab decat el, Alonso e zeu." Doar nu te asteptai sa zica ca Alonso e cel mai slab coechipier pe care l-a avut vreodata? Pana la urma Massa, in ultimii 3 ani, a avut performante mai slabe decat Alonso, de cand e Alonso la Ferrari, Massa a avut aproximativ jumatate din punctele lui Alonso la sfarsitul campionatului.
Daca are sau nu dreptate in afirmatia sa, nu am de unde sa stiu, si sincer nu imi pasa. Daca as fi Schumacher i-as raspunde scurt: "Ma friend, I need two hands to show you how many F1 championships I have won!"
Si eu sunt de acord ca Massa nu mai este la fel de rapid cum era inainte de accident, dar asta nu inseamna ca trebuie luat in considerare ca pilot in functie de performantele de acum 5-6-7 ani.
Ultimele comentarii
570 in total