Incet incet GT-R a ajuns de la un pret mai mic decat un "banal" 911 Carrera S la un pret cu 10% mai mare decat 911 Turbo S. Dar totusi, din punct de vedere al performantelor, masina isi merita pretul. Nissan s-a jucat foarte bine cu pretul, si l-au crescut asa cum trebuie.
Platforma UKL este cumva o platforma cumparata de la Peugeot? Sau construita impreuna cu Peugeot? Eu asta inteleg de la teava de esapament pe partea dreapta.
@ferr1 - adica sa se faca legal spionajul?
Si mai e ceva - in afara de Nick Heidfeld (cu care a fost coechipier pentru o singura cursa), Vettel si-a batut toti colegii de echipa. Deci nu numai masina il face campion.
Faptul ca Vettel a castigat campionatul cu 3 curse inainte de final este strict vina celorlalte echipe si a celorlalti piloti. Tocmai acest articol este dovada ca RBR nu a fost favorizat.
Cat despre punctarea diferita a curselor si comparatia cu tenisul - in tenis sunt cateva sute de turnee si cateva sute/mii de jucatori (atp rankings ~2100 jucatori), iar turneele sunt punctate diferit pentru a exista o legatura intre nivelul unui jucator si a turneului la care participa. In F1 nu avem de 20-50 ori mai multe masini decat locuri intr-o cursa, si nici curse care se desfasoara in paralel. Ma rog, Ecclestone abereaza.
Gandind logic, eu nu vad rostul unui S65 AMG de 620 CP deoarece S63 AMG are 585CP, iar diferenta de putere este prea mica. Practic platesti mai mult de 100.000 euro pentru o emblema V12 AMG, si cateva dotari care sunt optionale pe S63 (si posibil cateva dotari disponibile exlusiv pe S65, cum ar fi jante si culoare unor elemente de caroserie).
Pe de alta parte, sunt oameni care nu doresc sa cumpere Rolls Royce, si ar dori un Maybach, care nu se mai produce.
Ultimele comentarii
568 in total