Cresterea cu 20% a consumului (a vitezei de curgere a combustibilului si a limitei de combustibil pentru o cursa), nu stiu daca exista, dar daca da - eliminarea presiunii maxime in turbina.
Cred ca asta ar fi suficient. pentru a face monoposturile mult mai puternice si mai "distractive".
Sau introducerea de motoare aspirate de 3.6 litri (eventual V12), cu limita de turatie de 20.000 rpm, si eliminarea partii electrice :)
@Jean Toast - Din cate stiu eu, intelegerea asta facuta cu Ferrari a fost facuta inainte ca Jean Todd sa ajunga la FIA.
Din pacate nu am gasit cand a inceput aceasta intelegere.
Am facut in urma cu mai mult timp un experiment. Am pornit de la BMW 120d si Audi A3 2.0 TDI 184CP, masini cu preturi de pornire asemanatoare (32k).
In configurator am inceput sa pun tot ce se putea pune, pentru a ajunge la un pret cat mai mare (tractiune integrala, cutie atomata, piele, cele mai scumpe jante ....). ambele modele au ajuns la aproximativ 64k.
Ultimele comentarii
568 in total